دکتر حمیده آقایی / لیزر فرکشنال / انواع لیزر فرکشنال
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

انواع لیزر فرکشنال

 انواع لیزر فرکشنال

روش های جوان سازی و زیباسازی سطح پوست را می توانیم به دو دسته تقسیم کنیم .

    • روش های برای درمان چروک های بزرگ تر به کار می روند مثل بوتاکس و یا تزریق ژل
    • روش های که برای نوسازی قوام پوست و چروک های ریزتر به کار می روند این ها معمولا باعث یک آسیب کنترل شده در پوست می شوند و بعد پوست زمانی که پوست بخواهد این آسیب را جبران کند و ترمیم شود نتیجه پوست صاف تر و شفاف تر و زیباتر می شود.
دکتر حمیده آقایی متخصص پوست – مو و زیبایی با مهارت هایی که دارد می تواند تمامی روش های جوانسازی پوست و زیبایی پوست صورت را با بهترین روش و به روز ترین متد انجام می دهد . دکتر آقایی جهت روش های جوانسازی پوست و زیبایی پوست مشاوره های لازم و ضروری را در اختیار بیمار قرار می دهد همچنین شما عزیزان می توانید جهت جوانسازی پوست و مشاوره های لازم و تعیین وقت قبلی با شماره 02144045151 تماس حاصل نمائید .

لیزر فرکشنال co2 چیست؟

امروزه بهترین روشی که برای این منظور استفاده می شود لیزر فرکشنال co2 نیز می باشد که در واقع یک طیف از امواج الکترومغناطیسی را به شکل ستون های از تخریب به نسج وارد می کند که می توانند از هشتاد تا صد و بیست میکرو عمق داشته باشند هنگامی که این آسیب کنترل شده شروع به ترمیم می کند نتایجی که بیمار می بیند به شکل بهتر شدن تنگ و قوام پوست هست مثل پارچه ای که تار و پودش را عوض می کنند رنگ پوست بهتر می شود و اگر تغییرات رنگ دانه ای دارند مثل خال و کک و مک هست این ها بهتر می شوند آن ها کمتر می شود و رنگ پوست صورتی تر رنگ می شود  و ته رنگ زرد که بر اثر آسیب آفتابی هست این ها از بین می رود.

چنان چه فرد انجام لیزر را تکرار کند نتایج قابل ملاحظه ای حتی تا هشتاد درصد و تخفیف در چروک های ریز و بهتر شدن تن پوست رخ می دهد اما حتی با یک بار انجام لیزر فرکشنال پوست تغییرات قابل توجه ای می کند و دو فاز دارد نتایج لیزر یک فاز فوری که بیمار دو هفته بعد از عمل می بیند و چهار هفته بعد از عمل مقداری از این نتایج که بر اثر ورم هست از بین می رود و حتی انجام این لیزر تا مدت زمان هجده تا یک و نیم سال پوست به بهتر شدن خودش ادامه می دهد.

عوارض لیزر فرکشنال

در گذشته در دهه های پنجاه و شصت و قبل از اینکه تکنولوژی لیزر وارد عرصه درمان بیماری های پوست شود از روش تخریب شیمیایی انواع اسید به سطح پوست زده می شد و با این وقتی پوست درمان می شد قوام و رنگ پوست بهتر می شد ولی از آنجایی آسیب مواد شیمیایی قابل کنترل نیست و بستگی به درجه حرارت و رطوبت و تغییرات سطح پوست و عوامل فردی تغییر می کند.

 انواع لیزر فرکشنال

انواع لیزر فرکشنال

اما آسیب لیزر فرکشنال با تغییر پارامترهای مثل انرژی و دانسیتل قابل کنترل هست با آمدن لیزر این روش ها کنار رفتند لذا لیزر یک گزینه خیلی خوب هست برای هر کسی که می خواهد قوام پوستش را بهتر کند و حتی در افرادی که هیچ مشکلی ندارند می تواند از نظر زیبایی و ایجاد رنگ صورتی و سطح درخشان و رفلکتی که بازتاب می دهد می تواند به زیبایی پوستشان کمک کند.

کاربرد لیزر فرکشنال co2

  • لیزر فرکشنال برای جای جوش
  • برطرف کردن زائد های پوستی و جوان سازی پوست
  • جای جوش و آکنه و اسکار
  • ترمیم پوست ناشی از جوش های قدیمی
  • تحریک پوست و ترمیم بافت های پوست
  • جوان سازی در سنین بالا
  • ایجاد کلاژن در سطح پوست و در نتیجه لیفت پوست
  • سوختگی های برجسته
  • اسکار فرورفته
  • درمان گوشت اضافه

انجام لیزر فرکشنال در یک جلسه به طور کامل درمان نمی شود و در بین سه تا پنج جلسه بسته رنگ پوست دارد و نتایج این لیزر بسیار خوب هست. لیزر یک عمل تهاجمی هست و با این روش تهاجمی بودنش سبب ایجاد زخم در سطح پوست و سبب ایجاد کلاژن در سطح پوست و در نتیجه لیفت پوست می شود. تمامی این ها بستگی پوست فرد دارد که چند جلسه درمان شود.

مقالات مرتبط

 

دکتر حمیده آقایی

دکتر حمیده آقایی

متخصص پوست , مو , زیبایی و لیزر
عضو انجمن متخصصین پوست ایران و دارای بورد تخصصی پوست و مو

متولد سال ۱۳۵۸ در شهر تهران می باشم. تحصیلات دوره پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۸۳ در دانشگاه ایران به اتمام رساندم و جهت گذراندن دوره طرح عمومی به مدت ۲ سال در بیمارستان زعیم پاکدشت فعالیت داشتم.
۳ سال اول دوره تخصصی پوست و مو و لیزر را در شهر کرمان و سال چهارم را در بیمارستان تخصصی پوست رازی تهران گذراندم و در سال ۱۳۸۹ فارغ التحصیل شدم.
پس از ان به مدت دو سال و نیم در شهرستان شاهرود فعالیت حرفه ای داشتم و از سال ۱۳۹۲ در شهر تهران و اندیشه مشغول به فعالیت هستم.
در حال حاضر نیز در شهر تهران در مطب خصوصی و در کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر موهای زائد و چندین درمانگاه فعالیت دارم.

برچسب ها: لیزر فرکشنال

مقالات مرتبط

کربوکسی تراپی برای جای جوش

کربوکسی تراپی برای جای جوش

یک عارضه دیوانه کننده برای تمامی افراد به خصوص آن هایی که در سنین بلوغ قرار دارند، جوش، آکنه است که بر اثر عواملی متعددی پدید می آید، می تواند ظاهر و زیبایی را از افراد سلب کند و برای همه دختران و...

شستن صورت بعد از لیزر فرکشنال

شستن صورت بعد از لیزر فرکشنال

شستن صورت بعد از لیزر فرکشنال  لیزر فرکشنال روشی است که بسیار مدرن می باشد و جهت جوانسازی پوست – ترمیم پوست و تحریک کردن رشته های کلاژن به کار می رود . مراقبت های قبل و بعد از لیزر فرکشنال نکته ای...

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی کربوکسی تراپی به معنی تزریق گاز CO2 در بافت جهت ایجاد تغییراتی می باشد که برای موارد مختلفی مانند رفع تیرگی دور چشم، کاهش چربی موضعی و سلولیت، لیفتینگ و کاهش چین و چروک و مواردی از این...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *