دکتر حمیده آقایی / لیزر موهای زائد / بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

موهای زائد بدن انسان یکی از آزاردهنده ترین بخش های بدن هستند که وجودشان از نظر زیبایی و پاکیزگی و بهداشتی همواره باعث ناراحتی ما شده است. ما در گذشته همیشه هزینه های بسیار و انرژی خیلی زیادی برای دفع موهای زاید بدنمان صرف کرده ایم. چه در استفاده از مواد بهداشتی مو بَر که عمدتا نتیجه مطلوب نداشته اند. چه استفاده از لوازم گران قیمت که با درد و آزاردهندگی فراوان همراه بوده و باز هم مفید واقع نمی شدند. در ادامه نحوه کار انواع لیزر ها گفته شده است که شما با دانستن آن ها می‌توانید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را بشناسید.

اما امروز تکنولوژی برای این منظور پیشرفتهای قابل ملاحظه ای داشته است. دیگر نه نیازی به درد کشیدن است و نه نیازی به خرید لوازم الکترونیکی و مکانیکی متعدد که بعد از یکی دو بار استفاده یا خراب می شوند یا اینکه به علت کارآمد نبودن آنها تبدیل به یکی از اشیای بی استفاده در منازل خواهند شد. دیگر هیچ نیازی به خرید مواد بهداشتی گران قیمت برای از بین بردن موهای زاید نیز وجود ندارد. ضمن اینکه موهای زاید بلافاصله مجددا رشد می کنند و هیچکدام از موارد ذکر شده نمی توانند آنها را از بین ببرند.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

تکنولوژی بسیار با اهمیتی که در این مقاله معرفی می کنیم لیز است و بهترین دستگاه های لیزر برای از بین بردن موهای زائد که می توانید پیدا کنید. دستگاه های متنوعی برای لیزر موهای زائد ساخته شده اند که هرکدام دارای ویژگی خاص خود هستند و عمدتا برمبنای روشنی و تیرگی پوست و درنتیجه جنس مو که می تواند باریک و روشن یا تیره و ضخیم باشد فرق می کند. در اینجا چند دستگاه مشهور را معرفی می کنیم.

لیزر ان دی یاگ

این دستگاه نیز برای طیف مختلفی از موها و پوست ها طراحی شده است. با طول موج متغیر 532 تا 1064 نانومتر، فرکانس بالاتر ایجاد کرده و عمق بیشتری در پوست نفوذ می کند. این دستگاه بسیار مورد پسند مردم شرق آسیا است.

لیزر دیودی

دستگاه های جدید دیودی برای تولید نور از نیمه رساناها استفاده می کنند و درنتیجه طول موجهای مختلفی از 800 تا 810 نانومتر ایجاد کرده و برای طیف بیشتری از پوست ها به خصوص موهای کلفت و ضخیم و تیره رنگ مفید هستند.

لیزر الکس

در این دستگاه از کریستال الکساندریت برای تولید امواج لیزر استفاده می شود. الکساندریت در تولید نور مادون قرمز کاربرد دارد. این دستگاه با طول موج 755 نانومتر یکی از موثرترین دستگاه ها است و برای پوست های روشت تا سبزه با موهای تیره رنگ بهترین اثر را دارد و سرعت از بین بردن مو در آن به شدت بالا است.

لیزر روبی

دستگاه لیزر روبی با طول موج 194 نانومتر تقریبا اولین دستگاه لیزر مو است که به سورت وسیعی مورد استفاده قرار گرفته و بیشتر برای موهای تیره در پوست روشن به کار می رود. بسیار مطمئن، ایمن و تاثیرگذار بوده است.

لیزر آی پی آل

این دستگاه با تولید همزمان انواع طول موج می تواند طیف وسیعی از موهای مختلف بدن را از بین ببرد. این دستگاه از لیزرها ارزان تر است و درد کمتری دارد.

بیشتر بخوانید: فرق دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت

باتوجه به تفاوت های دستگاه های لیزر مو و تاثیرگذاری آنها طبیعی است که هزینه لیزر موهای زائد بستگی به نوع دستگاه، مدت زمان استفاده از آن و همچنین تاثیرگذاری آن فرق می کند. شما می توانید با مراجعه به یک بهترین متخصص پوست و مو تهران درباره نوع کار و هزینه آن به خوبی اطلاع کسب کنید.

 

دکتر حمیده آقایی

دکتر حمیده آقایی

متخصص پوست , مو , زیبایی و لیزر
عضو انجمن متخصصین پوست ایران و دارای بورد تخصصی پوست و مو

متولد سال ۱۳۵۸ در شهر تهران می باشم. تحصیلات دوره پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۸۳ در دانشگاه ایران به اتمام رساندم و جهت گذراندن دوره طرح عمومی به مدت ۲ سال در بیمارستان زعیم پاکدشت فعالیت داشتم.
۳ سال اول دوره تخصصی پوست و مو و لیزر را در شهر کرمان و سال چهارم را در بیمارستان تخصصی پوست رازی تهران گذراندم و در سال ۱۳۸۹ فارغ التحصیل شدم.
پس از ان به مدت دو سال و نیم در شهرستان شاهرود فعالیت حرفه ای داشتم و از سال ۱۳۹۲ در شهر تهران و اندیشه مشغول به فعالیت هستم.
در حال حاضر نیز در شهر تهران در مطب خصوصی و در کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر موهای زائد و چندین درمانگاه فعالیت دارم.

مقالات مرتبط

لیزر بیکینی چند جلسه لازم است؟!

لیزر بیکینی چند جلسه لازم است؟!

لیزر بیکینی یک روش بسیار محبوب در میان زنان است. دلایل زیادی وجود دارد که زنان می خواهند از شر موهای زائد ناحیه شرمگاهی خود خلاص شوند. لیزر موهای زائد بیکینی یک روش زمان بر است. این ناحیه کاملاً به...

مراقبت های قبل و بعد لیزر موهای زائد

مراقبت های قبل و بعد لیزر موهای زائد

بی شک امروزه لیزر موهای زائد محبوب ترین روش برای از بین بردن موها زائد صورت و بدن است. در این روش با استفاده از بهترین دستگاه های لیزر، موهای اضافی بخش های مختلف بدن به صورت دائمی از بین می روند و...

ویروس کرونا و لیزر موهای زائد

ویروس کرونا و لیزر موهای زائد

این سوالی است که خیلی از مراجعین دارند که آیا لیزر موهای زائد می تواند در ابتلا به کرونا ویروس تاثیری داشته باشد یا خیر، نمی توان گفت لیزر موهای زائد به خودی خود در ابتلا به کرونا ویروس تاثیر دارد،...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *