دکتر حمیده آقایی / تزریق بوتاکس / تزریق بوتاکس برای کاهش تعریق
مدت زمان مطالعه ۲ دقیقه

تزریق بوتاکس برای کاهش تعریق

تزریق بوتاکس برای کاهش تعریق

افراد بسیاری از جمله دختران و یا پسران نوجوان هستند که عرق زیادی در قسمت کف دست و یا زیر بغل و همچنین کف پای خود دارند شاید این مشکل در روزهای اول دردسر ساز نباشد اما معمولا با گذشت زمان این افراد دیگر از این بابت خسته می شوند و از اینکه مدام از دستمال های کاغذی استفاده می کنند ناراضی هستند و این مسئله در رابطه با تعریق زیر بغل شدت پیدا می کند زیرا علاوه بر بر هم ریختن آراستگی لباس بوی نامطبوعی خواهند گرفت و بعد از مدتی گوشه گیری می  کنند.بهتر است شما برای درمان این مشکل به متخصص پوست و مو مراجعه کنید .یکی از روش های درمانی در نظر گرفته شده تزریق بوتاکس است که می تواند بعد از گذشت چند روز از تعرق در نواحی مستعد عرق بکاهد.

درمان تعریق با بوتاکس

دلایل تعرق زیاد

علل عرق در این نواحی می تواند به علت بیماری های غددی باشد و یا اینکه حتی وراثتی باشد و هیچ مشکل خاصی در فرد وجود نداشته باشد .در افراد طبیعی تحریک غدد عرق به اندازه می باشد و  در افراد دیگر این تعادل برهم میریزد.برخی از این افراد بعد از گذشت چند سال خوب می شوند.

تزریق بوتاکس

در چند سال گذشته بوتاکس توانسته است کمک زیادی را به این افراد بکند نحوه تزریق بوتاکس به انی گونه است که ب مقدار ده تا پانزده نقطه توسطط متخصص پوست و مو مشخص می شود و بوتاکس به زیر پوست وارد می  شود این اقدام بدون درد بوده و با بی حسی موضعی انجام می گیرد.

بعد از گذشت چند روز شما احساس می کنید که ترشحات کمتری از زیر بغل و یا کف دست خود دارید .در صورتی  که رضایت کافی از این عمل داشته اید می توانید بعد از گذشت یک سال دوباره این روش را تکرار کنید .

 

مقالات مرتیط

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

از بوتاکس و اثرات آن چه می دانید؟

مزایای تزریق بوتاکس

سوالات متداول تزریق بوتاکس

اقدامات قبل و بعد از تزریق بوتاکس

بعد از بوتاکس چه باید کرد

دکتر حمیده آقایی

دکتر حمیده آقایی

متخصص پوست , مو , زیبایی و لیزر
عضو انجمن متخصصین پوست ایران و دارای بورد تخصصی پوست و مو

متولد سال ۱۳۵۸ در شهر تهران می باشم. تحصیلات دوره پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۸۳ در دانشگاه ایران به اتمام رساندم و جهت گذراندن دوره طرح عمومی به مدت ۲ سال در بیمارستان زعیم پاکدشت فعالیت داشتم.
۳ سال اول دوره تخصصی پوست و مو و لیزر را در شهر کرمان و سال چهارم را در بیمارستان تخصصی پوست رازی تهران گذراندم و در سال ۱۳۸۹ فارغ التحصیل شدم.
پس از ان به مدت دو سال و نیم در شهرستان شاهرود فعالیت حرفه ای داشتم و از سال ۱۳۹۲ در شهر تهران و اندیشه مشغول به فعالیت هستم.
در حال حاضر نیز در شهر تهران در مطب خصوصی و در کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر موهای زائد و چندین درمانگاه فعالیت دارم.

برچسب ها:

مقالات مرتبط

برای من هایفوتراپی بهتر است یا بوتاکس؟

برای من هایفوتراپی بهتر است یا بوتاکس؟

سال ها است که بحث هایفوتراپی بهتر است مطرح است و تصمیم‌گیری برای اینکه کدام گزینه برای فرد بهتر است دشوار شده است. هایفوتراپی یک روش درمانی غیرتهاجمی است که از سونوگرافی متمرکز با شدت بالا برای هدف...

درمان تعریق کف پا با بوتاکس و نحوه انجام آن

درمان تعریق کف پا با بوتاکس و نحوه انجام آن

آیا از تعریق بیش از حد در دست و پای خود کلافه شده اید؟ آیا از درمان های گیاهی و خانگی پاسخی نگرفته اید ؟ آیا درمان قطعی برای تعریق بیش از حد در کف دست و پا وجود دارد؟ یکی از روش های موثر امروزی برای...

تزریق بوتاکس برای رفع چروک زیر چشم

تزریق بوتاکس برای رفع چروک زیر چشم

تزریق بوتاکس برای رفع چروک زیر چشم چرکهای پنجه کلاغی و زیرچشمی دو نوع از شایعترین شکایاتی هستند که بیماران جهت تزریق بوتاکس یه منظور درمان آنها مراجعه می کنند .در ادامه به طور مفصل درباره نحوه تزریق...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *