دکتر حمیده آقایی / تزریق ژل / تزریق فیلر گونه به همراه فیلم واقعی
مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه

تزریق فیلر گونه به همراه فیلم واقعی

 تزریق فیلر گونه راهی برای بزرگ‌تر کردن گونه‌ها، پرکردن صورت و خلاص‌شدن از شر چین‌وچروک است. اگر می‌خواهید گونه‌هایتان کمتر صاف و مشخص‌تر به نظر برسند، استفاده از فیلر گونه می‌تواند به استخوانی‌تر نشان‌دادن گونه‌ها کمک کند. این یک روش ساده و ایمن است که بسیاری از افراد آن را دوست دارند. در این مقاله درباره تزریق فیلر گونه، انواع و نحوه انجام آن صحبت می‌کنیم.

تزریق فیلر گونه چیست؟

با بالارفتن سن، گونه‌های شما ممکن است افتاده به نظر برسند و پوست شما آویزان شود. ژل گونه نوعی ژل خاص است که می‌توان آن‌ها را به گونه‌های شما تزریق کرد تا گونه‌ها پرتر و مشخص‌تر به نظر برسند. این همچنین می‌تواند چین‌وچروک و خطوط ریز شما را از بین ببرد. بسیاری از افراد دوست دارند از این روش برای زیباتر نشان‌دادن خود استفاده کنند.

انواع مختلفی از فیلر گونه وجود دارد که توسط شرکت‌های مختلف ساخته می‌شود. وقتی برای پوست، مو و زیبایی خود به متخصص مراجعه می‌کنید، باید به آنها بگویید که چه می‌خواهید. اگر می‌خواهید فیلر گونه‌ای که تزریق می‌کنید ماندگاری طولانی داشته باشد، پزشک به شما کمک می‌کند تا ژل مناسب را انتخاب کنید. دکتر همچنین عمق چین‌وچروک‌های شما و میزان افتادگی صورت شما را بررسی می‌کند تا تصمیم بگیرد کدام نوع ژل برای شما بهترین است.

در ادامه فیلم تزریق فیلر گونه توسط دکتر حمیده آقایی را مشاهده کنید.

00:30
truncate dir-rtl

فیلم واقعی تزریق فیلر به گونه

مزایای تزریق فیلر گونه

تزریق فیلر گونه مزایای متعددی از جمله توانایی شکل‌دادن به گونه‌ها و صورت را به‌دلخواه ارائه می‌دهد. همچنین به ازبین‌بردن خشکی و چین‌وچروک روی گونه‌ها کمک می‌کند. مزایای دیگر عبارت‌اند از: مدت‌زمان کوتاه، نتایج طولانی‌مدت، و حداقل حرکت گونه‌ها که باعث کندشدن تخریب فیلر می‌شود. علاوه بر این، این روش بدون بیهوشی انجام می‌شود، سریع است و دوره نقاهت نسبتاً کوتاهی دارد.

پس از عمل، افراد معمولاً می توانند بدون تأخیر فعالیت های عادی خود را از سر بگیرند. تزریق فیلر گونه هیچ آسیبی به بافت های اطراف وارد نمی کند و به راحتی قابل انجام است. در صورت تمایل می توان مقدار ژل را کاهش داد یا به طور کامل توسط پزشک زیبایی برداشت. با این حال، برداشتن ژل گونه در خانه توصیه نمی شود.

مزایای تزریق فیلر گونه

انواع تزریق فیلر گونه چیست؟

موارد مختلفی وجود دارند که می‌توان در فیلر گونه قرارداد تا گونه را پرتر کند. دو مورد از این مواد از اسیدهای مخصوص ساخته شده‌اند و برای بزرگ‌تر نشان‌دادن گونه‌ها و زیر چشم مفید هستند. اگرچه این پرکننده‌ها برای همیشه دوام نمی‌آورند. فیلر دیگری نیز به نام هیدروکسیلاپاتیت  وجود دارد که ماده متفاوتی دارد و برای این ناحیه استفاده می‌شود.

دو نوع از فیلرهایی که برای تزریق فیلر گونه استفاده می‌شوند شامل موارد زیر می‌شوند:

فیلرهای هیالورونیک اسید: اینها موادی هستند که پزشکان در پوست اطراف چشم و گونه‌ها قرار می‌دهند تا آنها را صاف و پرتر نشان دهند. آنها برای همیشه دوام نمی‌آورند و در نهایت از بین می‌روند.

فیلرهای دارای هیدروکسیل اپاتیک: این نوع از فیلرها برای تزریق گونه هنوز تایید نشده اند اما ممکن است مورد استفاده پزشکان قرار گیرد‌.

بیشتر بخوانید: تزریق فیلر زیر چشم

نحوه تزریق فیلر گونه

پزشک با استفاده از داروی مخصوص، نواحی را که قرار است فیلر را قرار دهد بی حس می‌کند. ممکن است فیلر قبلاً با داروی بی‌حس‌کننده مخلوط شده باشد. نحوه تزریق آسان و بسیار سریع است و فقط حدود 30 دقیقه طول می کشد. ممکن است یک یا دو روز طول بکشد تا همه اثرات را ببینید. پس از دریافت فیلر در گونه‌های خود، نیازی به استراحت ندارید و هنوز هم می‌توانید کارهای معمولی مانند رانندگی را انجام دهید.

نحوه تزریق فیلر گونه

 تزریق فیلر گونه برای چه کسانی مناسب است؟

فیلر گونه مانند یک کرم مخصوص است که می‌تواند به پرتر و حجیم‌تر به‌نظررسیدن صورت لاغر کمک کند. گاهی اوقات، با افزایش سن، گونه‌های افراد می‌تواند مقداری پری خود را از دست بدهد و صورتشان کمی آویزان شود. استفاده از فیلر می‌تواند به این افراد کمک کند تا گونه‌هایشان دوباره پرتر به نظر برسد. ویژگی‌های مورد نیاز برای تزریق فیلر گونه عبارتند از:

  • سلامت جسمانی
  • سیگاری نبودن
  • صورت کشیده
  • گونه های دارای چین و چروک

اقدامات قبل از تزریق فیلر گونه

قبل از تزریق فیلر گونه، مهم است که تاریخچه پزشکی خود و داروهایی که در حال حاضر مصرف می‌کنید را به پزشک اعلام کنید. کاندیدای ایدئال برای این روش، افراد غیرسیگاری بدون‌سابقه بیماری‌های مزمن هستند. توصیه می‌شود حداقل دو هفته قبل از تزریق از داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپرین و ایبوپروفن خودداری کنید و در صورت استفاده از این داروها به متخصص پوست اطلاع دهید. مصرف الکل نیز باید حداقل دو روز قبل از تزریق ژل قطع شود.

بیشتر بخوانید: تزریق چربی در گونه

نتیجه‌گیری

 تزریق فیلر گونه یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای زاویه‌سازی صورت است که با استفاده از آن‌گونه‌ها برجسته می‌شوند و فرم می‌گیرند. برای تزریق فیلر گونه مطمئن شوید که یک دکتر پوست خوب انتخاب کرده‌اید. مهم‌ترین چیز این است که پزشک چقدر در مورد تزریق فیلر به پوست شما می‌داند. با چند پزشک مختلف که این کار را زیاد انجام داده‌اند صحبت کنید و از آنها در مورد تجربه آنها بپرسید.

سوالات متداول تزریق فیلر گونه

دکتر حمیده آقایی

دکتر حمیده آقایی

متخصص پوست , مو , زیبایی و لیزر
عضو انجمن متخصصین پوست ایران و دارای بورد تخصصی پوست و مو

متولد سال ۱۳۵۸ در شهر تهران می باشم. تحصیلات دوره پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۸۳ در دانشگاه ایران به اتمام رساندم و جهت گذراندن دوره طرح عمومی به مدت ۲ سال در بیمارستان زعیم پاکدشت فعالیت داشتم.
۳ سال اول دوره تخصصی پوست و مو و لیزر را در شهر کرمان و سال چهارم را در بیمارستان تخصصی پوست رازی تهران گذراندم و در سال ۱۳۸۹ فارغ التحصیل شدم.
پس از ان به مدت دو سال و نیم در شهرستان شاهرود فعالیت حرفه ای داشتم و از سال ۱۳۹۲ در شهر تهران و اندیشه مشغول به فعالیت هستم.
در حال حاضر نیز در شهر تهران در مطب خصوصی و در کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر موهای زائد و چندین درمانگاه فعالیت دارم.

برچسب ها:

مقالات مرتبط

عوارض مزوژل و روش های کاهش آن

عوارض مزوژل و روش های کاهش آن

عوارض مزوژل در مقایسه با سایر روش‌هایی که برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند بسیار کمتر است. اما در صورتی که برای درمان پوست‌های آسیب دیده و تزریق این روشبه افرادی غیر از افراد متخصص و به...

قیمت مزوژل در سال 1403 چقدر است؟

قیمت مزوژل در سال 1403 چقدر است؟

قیمت مزوژل در سال 1403 بسته به پزشک متخصص و ناحیه تحت درمان متفاوت است. به طور کلی، این روش درمانی گران‌تر از سایر روش‌های درمانی مانند بوتاکس است، اما می‌تواند در درازمدت مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد،...

تزریق مزوژل جالپرو؛ فواید + فیلم واقعی

تزریق مزوژل جالپرو؛ فواید + فیلم واقعی

تزریق مزوژل جالپرو به صورت یکی از بهترین راهکارهای طبیعی برای افزایش کیفیت پوست و همچنین جلوگیری از تاثیر گذاری روند پیری بر روی ظاهر آن است. مزوژل جالپرو یا Jalupro ماده ای است که تزریق آن به پوست...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *