دکتر حمیده آقایی / تزریق چربی / تزریق چربی در گونه
مدت زمان مطالعه ۲ دقیقه

تزریق چربی در گونه

تزریق چربی در گونه

گونه یکی از اجرای صورت است که با بالا رفتن سن دچار تغییرات زیادی می شود.به همین دلیل افراد زیادی به خصوص افراد میانسال سعی بر این دارد که حجم  گونه از دست رفته را جبران کند.زیرا صورت با گونه های فرو رفته باعث می شود که صورت به شکل صاف و یکدست دیده شود همچنین اگر دقت داشته باشید گونه باعث خنده های زیبا می شود .

گونه با تزریق چربی چه تغییراتی می کند ؟

تزریق چربی به صورت سرپایی انجام می گیرد و چون این روش به صورت دائمی نمی باشد در صورت اینکه در تزریق نقصی به وجود بیاید می توان آن را به راحتی اصلاح کرد.تزریق چربی امروزه کاربردهای فراوانی دارد که یکی از کاربردهای محبوب‌تر و متداول‌تر پر کننده‌های تزریقی به برجسته ساختن مجدد گونه‌ها و عمل گونه گذاری مربوط می‌شود.

تزریق چربی در گونه

برداشتن چربی از مناطق دیگر اولین مرحله تزریق چربی در گونه ها می باشد .در ابتدا به نظر متخصص پوست و مو چربی ها از یکی نواحی بدن شما برداشته می شود  و سپس فرآیند های لازم بر روی آنها انجام می شود تا برای تزریق آماده شوند باید گفت چون از چربی خود فرد استفاده شده، به راحتی جذب می شود و اثر نامطلوبی را نخواهد داشت.برای این که نتیجه تزریق چربی طبیعی به نظر برسد به طوری که نتوان تشخیص داد آیا  شخص جراحی پروتز گونه انجام داده یا تزریق کرده است،چربی باید در جلوی گونه، روبه روی بخش خارجی استخوان گونه، قرار داده شود تا چشم‌ها را نیز به سمت بالا فشار دهد.

نتیجه تزریق چربی در گونه

برآمدگی استخوان بهبود پیدا می کند و تقارن و توازن در صورت شما ایجاد می شود  و در نهایت حجم گونه افزایش پیدا می کند  و برای افرادی که صورت های لاغری دارند بسیار تاثیر گذار خواهد بود .

برخی از خدمات دکتر حمیده آقایی

جوانسازی پوست

تزریق چربی

لیزر موهای زائد

تزریق بوتاکس

راه های ارتباطی

۴۴۹۶۶۰۲۴- ۴۴۰۴۵۱۵۱

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم

با تشکر مدیریت سایت دکتر حمیده آقائی

 

دکتر حمیده آقایی

دکتر حمیده آقایی

متخصص پوست , مو , زیبایی و لیزر
عضو انجمن متخصصین پوست ایران و دارای بورد تخصصی پوست و مو

متولد سال ۱۳۵۸ در شهر تهران می باشم. تحصیلات دوره پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۸۳ در دانشگاه ایران به اتمام رساندم و جهت گذراندن دوره طرح عمومی به مدت ۲ سال در بیمارستان زعیم پاکدشت فعالیت داشتم.
۳ سال اول دوره تخصصی پوست و مو و لیزر را در شهر کرمان و سال چهارم را در بیمارستان تخصصی پوست رازی تهران گذراندم و در سال ۱۳۸۹ فارغ التحصیل شدم.
پس از ان به مدت دو سال و نیم در شهرستان شاهرود فعالیت حرفه ای داشتم و از سال ۱۳۹۲ در شهر تهران و اندیشه مشغول به فعالیت هستم.
در حال حاضر نیز در شهر تهران در مطب خصوصی و در کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر موهای زائد و چندین درمانگاه فعالیت دارم.

برچسب ها:

مقالات مرتبط

تفاوت تزریق ژل و تزریق چربی

تفاوت تزریق ژل و تزریق چربی

تفاوت تزریق ژل و تزریق چربی در مواد مورد استفاده و کاربرد های آن ها است. تزریق ژل و تزریق چربی دو روش مختلف برای افزایش حجم یا شکل دهی به مناطق مختلف صورت و بدن است. تزریق ژل همانطور که می دانید در...

تزریق چربی در صورت

تزریق چربی در صورت

برای این که بتوان چین و چروک های صورت را از بین برد، می توان از روشی به نام تزریق چربی استفاده کرد. تزریق چربی به صورت می تواند به افرادی که دارای چین و چروک های سطحی و یا حتی عمیق پوستی هستند کمک...

بزرگ کردن سینه با تزریق چربی

بزرگ کردن سینه با تزریق چربی

بزرگ کردن سینه با تزریق چربی یکی از راه کارهای بزرگ نشاندن بعضی از اندام ها و همچنین اعضای صورت، استفاده از تزریق چربی می باشد و این چربی معمولاً، اگر بیمار شرایط آن را داشته باشد، از چربی های موجود...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *