دکتر حمیده آقایی / بیماری های پوستی / از بین بردن لکه های پوستی
مدت زمان مطالعه ۲ دقیقه

از بین بردن لکه های پوستی

از بین بردن لکه های پوستی

یکی از آسیب هایی که در پوست دیده می شود لکه های قهوه ای رنگ پوستی می باشد.برای از بین بردن لکه های پوستی روش های متفاوتی وجود دارد .استفاده از پماد ها و محلول ها ،استفاده از داروها و یا لیزر درمانی می تواند هر یک از روش های پیشنهادی متخصص پوست و مو باشد .در این مقاله از بین بردن لکه های پوستی را توضیح خواهیم داد.

از بین بردن لکه های پوستی

از بین بردن لکه های پوستی

دلایل ایجاد لکه های پوستی

  • قرار گرفتن بیش از حد پوست در معرض نور خورشید
  • مسائل ژنتیکی
  • عدم توازن هورمونی
  • سایر موارد

معمولا افرادی که دارای پوست های حساس هستند به سرعت بعد از قرار گرفتن در نور خورشید لکه های قهوه ایی رنگ در پوست انها ایجاد می شود دکتر حمیده آقایی متخصص پوست و مو به همه افراد پیشنهاد می کند  که از ضد آفتاب های با spf مناسب استفاده کنند تا از این امر جلوگیری شود .

لیزر درمانی برای از بین بردن لکه های پوستی

مکانیز م اصلی لیزر درمانی برای از بین بردن لکه های پوستی در واقع هدف قرار دادن ملانین موجود در پوست می باشد رنگ دانه های موجود در لکه های پوستی پرتوهای تابیده شده لیزر  را جذب می کنند و باعث می شود این رنگ دانه ها گرم شوند و به ذرات ریزی تبدیل شوند و سپس در فرآیند رشد طبیعی پوست و تولید کلاژن در پوست این لکه ها  محو می شود .
انجام لیزر درد چندانی ندارد و بنا بر تشخیص متخصص پوست و مو شما باید برای از بین بردن لکه های پوست خود طی چند جلسه درمان را ادامه دهید  تا نتیجه مورد نظر حاصل شود .
شاید روش های بسیاری برای از بین بردن لکه های پوستی وجود داشته باشد اما می توان گفت لیزر درمانی موثر ترین آنها بوده که می تواند لکه های تیره تر را هم از بین ببرد.

بهترین متخصص پوست در تهران می تواند با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و تکنیک های روز دنیا به شما در دریافت مناسب ترین خدمات ممکن در جهت از بین بردن لکه های پوستی صورت و بدنتان کمک کند.

دکتر حمیده آقایی

دکتر حمیده آقایی

متخصص پوست , مو , زیبایی و لیزر
عضو انجمن متخصصین پوست ایران و دارای بورد تخصصی پوست و مو

متولد سال ۱۳۵۸ در شهر تهران می باشم. تحصیلات دوره پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۸۳ در دانشگاه ایران به اتمام رساندم و جهت گذراندن دوره طرح عمومی به مدت ۲ سال در بیمارستان زعیم پاکدشت فعالیت داشتم.
۳ سال اول دوره تخصصی پوست و مو و لیزر را در شهر کرمان و سال چهارم را در بیمارستان تخصصی پوست رازی تهران گذراندم و در سال ۱۳۸۹ فارغ التحصیل شدم.
پس از ان به مدت دو سال و نیم در شهرستان شاهرود فعالیت حرفه ای داشتم و از سال ۱۳۹۲ در شهر تهران و اندیشه مشغول به فعالیت هستم.
در حال حاضر نیز در شهر تهران در مطب خصوصی و در کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر موهای زائد و چندین درمانگاه فعالیت دارم.

برچسب ها:

مقالات مرتبط

سلولیت (تجمع چربی) چیست و چه علائمی دارد؟

سلولیت (تجمع چربی) چیست و چه علائمی دارد؟

سلولیت یک عارضه پوستی است که افراد زیادی به خصوص خانم ها را درگیر می کند. مشخصه آن ظاهری گودی و برآمده از پوست است که معمولاً روی ران ها، باسن و شکم قرار دارد. این بیماری به دلیل تجمع سلول های چربی...

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی یک روش درمانی برای بهبود سلولیت، ترک های پوستی و سیاهی زیر چشم می‌باشد. این درمان از دهه 1930 در فرانسه رایج شد. این درمان را می توانید بر روی پلک ها، گردن، صورت، بازوها، باسن، معده و...

تبخال چیست و چگونه درمان می شود؟

تبخال چیست و چگونه درمان می شود؟

تبخال یک زخم شایع و از بیماری های پوستی است که به علت ویروس های خانواده هرپس ایجاد می شود. عفونت تبخال در جمعیت بزرگسال شایع است و احتمال دارد افراد چندین بار این بیماری را در زندگی خود تجربه کنند....

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *