دکتر حمیده آقایی / جوانسازی پوست / رفع شل شدن پوست صورت
مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

رفع شل شدن پوست صورت

رفع شل شدن پوست صورت

با وجود افتادگی و شل شدن پوست صورت نمی توان انتظار داشتن چهره ای زیبا را داشت. اما چرا پوست صورت پس از مدتی دچار افتادگی می شود؟ آیا روش های درمانی کارساز هستند؟ در ادامه  قصد داریم به این موضوع بپردازیم پس در صورت تمایل با ما همراه باشید.

رفع-افتادگی-پوست-صورت

دلایل شل شدن و افتادگی پوست صورت

علل متفاوتی می توانند باعث شود تا پوست دچار افتادگی و پیری شود که برخی از این دلایل عبارتند از :

  • افزایش سن
  • آسیب خورشید
  • کاهش وزن های شدید و غیراصولی
  • مصرف دخانیات
  • تغذیه نامناسب
  • عدم مصرف سبزیجات و میوه ها به میزان کافی
  • عوامل ارثی و ژنتیکی

جلوگیری از شل شدن و افتادگی پوست صورت

برای جلوگیری از افتادگی پوست صورت می توانید روش های زیر را به کار ببرید:

  • آدامس بجوید: مصرف آدامس باعث می شود تا عضلات صورت ورزش کنند و دیرتر دچار افتادگی و شل شدن شوند ولی به این نکته توجه کنید که از آدامس های بدون قند استفاده کنید.
  • آب به مقدار زیاد بنوشید: نوشیدن آب کافی به روشن شدن پوست و جوان ماندن آن کمک بسزایی می کند بنابراین حتما روزانه 8 تا 10 لیوان آب بنوشید.
  • استفاده از کرم ضد آفتاب: اشعه های ماوراء بنفش خورشید تاثیر مضری بر روی پوست صورت می گذارند بنابراین حتما از کرم ضد آفتاب مناسب با پوست صورتتان به هنگام قرار گرفتن در زیر نور آفتاب استفاده کنید.

دکتر حمیده آقایی ؛ متخصص پوست – مو و زیبایی با دانش و مهارتی که داراست می تواند شما عزیزان را در حیطه ی تزریق ژل ، تزریق چربی ،پوست و مو ، لیزر موهای زائد بدون عارضه و رضایت بخش راهنمایی کند. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت قبلی از طریق زیر با دکتر آقایی ارتباط برقرار کنید:

شماره تماس: 02144045151

کانال اینستاگرام دکتر حمیده آقایی

روش های جوانسازی جهت رفع شل شدن پوست صورت

امروزه روش های جوانسازی بسیاری جهت رفع شل شدن پوست صورت و سفت شدن پوست استفاده می شود که در این میان 4 روش زیر جز روش های بسیار تاثیرگذار محسوب می شوند.

  • میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ روشی است که به منظور جوانسازی پوست به کار می رود.  در این روش سوزن هایی نازک وارد عمق مشخصی از پوست می شوند که باعث می شود مشکلاتی از قبیل افتادگی پوست صورت، چین و چروک های سطحی صورت و جای جوش برطرف شود.

  • هایفوتراپی

هایفوتراپی از جدیدترین روش های جوانسازی پوست می باشد که در یک جلسه و بدون درد توسط متخصص پوست قابل انجام می باشد. این روش باعث از بین چین و چروک صورت و سفت شدن پوست می شود.

  • مزوتراپی

یکی از روش های غیرجراحی جهت زیبایی و جوانسازی پوست مزوتراپی می باشد که در این روش با استفاده از دستگاه مزوتراپی ترکیبی از داروها و ویتامین ها در پوست صورت تزریق می شوند. این روش باعث از بین رفتن تیرگی های دور چشم، افتادگی پلک، افتادگی پوست، لک های ایجاد شده در اثر حاملگی و…می شود.

  • لیزر RF فرکشنال

لیزر فرکشنال روشی است که منجر به جوانسازی و رفع شل شدن پوست صورت، رفع چین و چروک های عمقی و همچنین از بین رفتن منافذ باز صورت می شود. در این روش امواج رادیوفرکانسی با استفاده از سوزن های خاصی وارد سطح پوست می شود.

نتیجه گیری

روش های جوانسازی پوست به منظور رفع شل شدن پوست صورت و سفت شدن آن استفاده می شوند. در این مقاله به معرفی چهار مورد از موثرترین این روش ها پرداختیم که عبارتند از:هایفوتراپی، میکرونیدلینگ، مزوتراپی و لیزر آراف فرکشنال.

سایر خدمات دکتر حمیده آقایی متخصص پوست و مو به شرح زیر هستند:

تزریق بوتاکس

لیزر موهای زائد

کرایوتراپی

ساب سیژن

دکتر حمیده آقایی

دکتر حمیده آقایی

متخصص پوست , مو , زیبایی و لیزر
عضو انجمن متخصصین پوست ایران و دارای بورد تخصصی پوست و مو

متولد سال ۱۳۵۸ در شهر تهران می باشم. تحصیلات دوره پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۸۳ در دانشگاه ایران به اتمام رساندم و جهت گذراندن دوره طرح عمومی به مدت ۲ سال در بیمارستان زعیم پاکدشت فعالیت داشتم.
۳ سال اول دوره تخصصی پوست و مو و لیزر را در شهر کرمان و سال چهارم را در بیمارستان تخصصی پوست رازی تهران گذراندم و در سال ۱۳۸۹ فارغ التحصیل شدم.
پس از ان به مدت دو سال و نیم در شهرستان شاهرود فعالیت حرفه ای داشتم و از سال ۱۳۹۲ در شهر تهران و اندیشه مشغول به فعالیت هستم.
در حال حاضر نیز در شهر تهران در مطب خصوصی و در کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر موهای زائد و چندین درمانگاه فعالیت دارم.

مقالات مرتبط

عوارض مزوژل و روش های کاهش آن

عوارض مزوژل و روش های کاهش آن

عوارض مزوژل در مقایسه با سایر روش‌هایی که برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند بسیار کمتر است. اما در صورتی که برای درمان پوست‌های آسیب دیده و تزریق این روشبه افرادی غیر از افراد متخصص و به...

مزوژل زیر چشم؛ ترکیبات و کاربردهای آن

مزوژل زیر چشم؛ ترکیبات و کاربردهای آن

مزوژل زیر چشم در راستای بهبود و زیبایی ناحیه زیر چشم، به عنوان یک روش موثر و محبوب درمانی شهرت پیدا کرده است. یکی از مسائل مهمی که برندها و تحقیقات زیادی روی آن تمرکز داشته‌اند، مشکلاتی هستند که در...

قیمت مزوژل در سال 1403 چقدر است؟

قیمت مزوژل در سال 1403 چقدر است؟

قیمت مزوژل در سال 1403 بسته به پزشک متخصص و ناحیه تحت درمان متفاوت است. به طور کلی، این روش درمانی گران‌تر از سایر روش‌های درمانی مانند بوتاکس است، اما می‌تواند در درازمدت مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد،...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *