دکتر حمیده آقایی / مزوتراپی / مزوتراپی برای لک صورت
مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

مزوتراپی برای لک صورت

مزوتراپی برای لک صورت

بسیاری از افراد در دورانی از زندگی خود دچار مشکلاتی از قبیل جوش یا لک صورت می شوند که بر روی زیبایی آنها تاثیری منفی می گذارد. به این منظور درمان هایی برای زیبایی پوست صورت می گیرد که در راس آنها مزوتراپی می باشد. اما مزوتراپی چیست و چگونه انجام می شود؟

در ادامه با ما همراه باشید تا این موضوع را به طور کامل برایتان شرح دهیم.

مزوتراپی-برای-لک-صورت

مزوتراپی-برای-لک-صورت

مزوتراپی چیست؟

درمان مزوتراپی یک روش غیر جراحی می باشد که باعث کاهش مشکلات در نواحی مختلف بدن مانند سلولیت، وزن بیش از حد، رفع خطوط بدن و جوانسازی صورت و گردن انجام می شود. این داروها از طریق تزریقات متعدد وارد پوست می شوند. همچنین این داروها مورد تایید FDA و شامل انواع ویتامین ها و مواد معدنی مفید برای بدن هستند.

این مخلوط متناسب با هر ناحیه و با میزان لازم به آن تزریق می شود و می تواند در تسکین درد و کاهش ریزش مو در زنان و مردان نیز موثر باشد.

دکتر حمیده آقایی ؛ متخصص پوست – مو و زیبایی با دانش و مهارتی که داراست می تواند شما عزیزان را در حیطه ی تزریق ژل ، تزریق چربی ،پوست و مو ، لیزر موهای زائد بدون عارضه و رضایت بخش راهنمایی کند. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت قبلی از طریق زیر با دکتر آقایی ارتباط برقرار کنید:

شماره تماس: 02144045151

کانال اینستاگرام دکتر حمیده آقایی

کاندیدا برای مزوتراپی لک صورت

بهترین کاندیدا برای درمان لک صورت با مزوتراپی به شرح زیر هستند:

  • افرادی که در اثر قرار گرفتن زیاد در معرض آفتاب دچار سوختگی یا لک شده اند.
  • افرادی که مبتلا به بیماری هایی مانند ملازما هستند یا دارای کک و مک زیاد در صورت هستند.

روش مزوتراپی برای لک صورت چگونه انجام می شود؟

در این روش به منظور روشن شدن پوست صورت و درمان لک از یک سری تزریقات میکرو در نواحی مختلف صورت مانند لکه ها و خال های صورت استفاده می شود. مزوتراپی حدودا تا 6 میلی لیتر در پوست نفوذ می کند و آن را تا چند درجه روشن تر می کند.

همچنین این روش کم تهاجمی است و درد بسیار کمی دارد و بیمار پس از تزریق بلافاصله می تواند به فعالیت های روزانه خود بپردازد.

مزایای مزوتراپی

  • جوان تر شدن صورت
  • از همان جلسه اول نتایج مثبت در صورت بیمار قابل مشاهده می باشد.
  • شلی و افتادگی پوست تا حد زیادی برطرف می شود.
  • برطرف شدن لک ها و فرورفتگی های صورت
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک بیشتر در صورت
  • افزایش درخشندگی پوست صورت

نتیجه گیری

مزوتراپی برای لک صورت روشی کم تهاجمی است که با تزریق های متعدد انواع ویتامین ها و مواد معدنی مفید انجام می گیرد. همچنین پس از انجام این روش بلافاصله می توانید به سایر فعالیت های روزانه خود بپردازید بنابراین افرادی که از مشکلات صورت مانند وجود انواع لک ها رنج می برند می توانند این روش را تحت نظر بهترین متخصص پوست و مو انجام دهند.

دکتر حمیده آقایی

دکتر حمیده آقایی

متخصص پوست , مو , زیبایی و لیزر
عضو انجمن متخصصین پوست ایران و دارای بورد تخصصی پوست و مو

متولد سال ۱۳۵۸ در شهر تهران می باشم. تحصیلات دوره پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۸۳ در دانشگاه ایران به اتمام رساندم و جهت گذراندن دوره طرح عمومی به مدت ۲ سال در بیمارستان زعیم پاکدشت فعالیت داشتم.
۳ سال اول دوره تخصصی پوست و مو و لیزر را در شهر کرمان و سال چهارم را در بیمارستان تخصصی پوست رازی تهران گذراندم و در سال ۱۳۸۹ فارغ التحصیل شدم.
پس از ان به مدت دو سال و نیم در شهرستان شاهرود فعالیت حرفه ای داشتم و از سال ۱۳۹۲ در شهر تهران و اندیشه مشغول به فعالیت هستم.
در حال حاضر نیز در شهر تهران در مطب خصوصی و در کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر موهای زائد و چندین درمانگاه فعالیت دارم.

مقالات مرتبط

مزوتراپی مو

موزوتراپی مو چیست؟ مزوتراپی مو روشی برای بهبودی رشد مو است که باهدف جلوگیری از ریزش مو در آقایان و خانم ها، افزایش تراکم تشکیل مو و جلوگیری از ریختن و ریزش مو می باشد. با کمک مزوتراپی مو پروتئین ها...

مزوتراپی مو درمانی قطعی برای ریزش مو

مزوتراپی مو درمانی قطعی برای ریزش مو

مزوتراپی مو درمانی قطعی برای ریزش مو می دانستید ما با 100 هزار تار مو به دنیا می آییم و تقریبا هر روز 100 هزار تار مو از دست می دهیم. موهای ما چرخه رویشی و ریزشی دارند . مرحله روییدن مو بین سه تا...

هزینه مزوتراپی در سال 1402 چقدر است؟!

هزینه مزوتراپی در سال 1402 چقدر است؟!

مزوتراپی در چه زمینه هایی استفاده می شود؟ دوره درمان مزوتراپی چقدر است؟ مزوتراپی در زمینه پوست و زیبایی چه کاربردهایی دارد؟ هزینه مزوتراپی در سال 1402 چقدر است؟ برای اطلاع از پاسخ این سوالات مطب ذیل...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *