دکتر حمیده آقایی / جوانسازی پوست / اندولیفت زیر چشم؛ مزایا و مراحل انجام آن
مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه

اندولیفت زیر چشم؛ مزایا و مراحل انجام آن

اندولیفت زیر چشم یک روش لیزر درمانی است که هدف آن سفت کردن پوست پلک پایین و بهبود ظاهر ناحیه چشم بدون نیاز به جراحی است. مشکلات رایج پوست مانند کبودی، گودی و پف دور چشم را برطرف می کند که می تواند باعث پیرتر به نظر رسیدن فرد شود. این روش درمانی در بازار زیبایی و جوانسازی پوست نسبتاً جدید است و در مقایسه با جراحی پلک نتایج بهتر و زمان بهبودی سریع تری ارائه می دهد. با ما همراه باشید تا درباره این روش درمانی بیشتر صحبت کنیم.

اندولیفت زیر چشم چیست؟

اندولیفت صورت یا زیر چشم یک درمان ویژه است که از نوع خاصی از نور به نام پرتو لیزر دایود استفاده می کند. این نور تاثیر ویژه ای روی سلول های چربی بدن ما دارد. گاهی اوقات، زمانی که افراد چربی زیادی در زیر چشم دارند، می تواند باعث افتادگی و شل شدن پوست آنها شود. درمان اندولیفت به خلاص شدن از شر این سلول های چربی زیر چشم کمک می کند که باعث قوی تر شدن پوست و لیفت شدن آن می شود.

هدف از اندولیفت زیر چشم

هدف از انجام لیزر اندولیف زیر چشم چیست؟

کیسه های زیر چشم زمانی به‌وجود می‌آیند که زیر چشم ما کمی پف کرده یا ورم دارد. این پف کردن اغلب با افزایش سن و ضعیف شدن پوست اطراف چشم اتفاق می افتد. گاهی اوقات استفاده از پارچه سرد روی چشم‌ها می‌تواند به از بین رفتن پف چشم کمک کند. اما اگر همچنان ما را آزار می دهد، ممکن است برای رفع آن نیاز به درمانی دیگر داشته باشیم. اندولیفت زیر چشم یکی از درمان‌های موثر برای رفع این مشکلات است. امواج لیزر اندولیفت نوع خاصی از نور است که برای کمک به افراد برای خلاص شدن از شر چین و چروک و افتادگی پوست زیر چشم استفاده می شود. لیزری که پزشک  در این درمان استفاده می کند نوعی نوری به نام مادون قرمز است. این نور ویژه برای خلاص شدن از شر آب و چربی پوست ما واقعا تاثیرگذار است. هدف اصلی درمان کاهش پف و خلاص شدن از شر سیاهی زیر چشم است. همچنین به سفت شدن پوست و حذف چربی اضافی کمک می کند.

در واقع هدف از اندولیفت زیر چشم، آب کردن چربی زیر پوست و در نهایت سفت شدن و احیای پوست این ناحیه است.

بیشتر بخوانید: اندولیفت غبغب

مزایای اندولیفت زیر چشم

مزایای اندولیفت زیر چشم

با ترویج تولید کلاژن، اندولیفت زیر چشم می‌تواند پوست شل را سفت کند، چربی اضافی را از بین ببرد و لایه‌های عمیق پوست را در نواحی مورد نظر بازسازی کند. بنابراین، این درمان می‌تواند با کاهش شلی پوست در پلک‌های پایین، کیسه‌های زیر چشم را از بین ببرد و با تقویت، سفت‌کردن و بازسازی پوست این ناحیه، ظاهری جوان‌تر را به چهره بازگرداند. در ادامه به مزایای متعددی که این روش درمانی به همراه دارد می‌پردازیم.

  1. نیازبه بیهوشی ندارد.
  2. هزینه مناسبتری نسبت به سایر روش‌ها دارد.
  3. باعث ایجاد برش و خونریزی و اسکار نمی‌شود.
  4. بهبودی سریعتری نسبت به جراحی دارد.
  5. تعداد جلسات کم برای درمان
  6. نیاز به بخیه و برش ندارد.
  7. ایمنی قابل توجه
  8. می‌تواند در کنار روش‌های درمانی دیگر انجام شود.

اندولیفت زیر چشم چگونه انجام می‌شود؟

لیزر اندولیفت زیر چشم نوع خاصی از لیزر است که پزشکان می توانند برای بهتر جلوه دادن صورت شما از آن استفاده کنند. این درمان توسط FDA تایید شده است و به این معنی که استفاده از آن بی خطر است. استفاده از آن می تواند کیسه های زیر چشم شما را بهتر نشان دهد. بهترین بخش این است که شما نیازی به جراحی یا بخیه ندارید و هیچ جای زخمی نخواهید داشت. لیزر با گرم کردن پوست در ناحیه‌ای که می‌خواهید بهبود یابد، عمل می‌کند، چربی‌ها را از بین می‌برد و پوست شما را سفت‌تر و صاف‌تر می‌کند. در زیر به مراحل انجام اندولیف زیر چشم اشاره می‌کنیم.

آماده‌ کردن بیمارپزشک با تمیز کردن و استریل کردن پوست بیمار، ناحیه مورد نظر را برای اندولیفت آماده می کند.
تنظیم دستگاه پزشک باید قبل از شروع عمل، دستگاه اندولیفت را تنظیم کند. به طور معمول از طول موج 1470 نانومتر برای جوانسازی و لیفتینگ پوست استفاده می شود. لیزرها از طریق سوزن های نازک تزریق می شوند و باعث ایجاد زخم های سطحی جزئی روی پوست می شوند.
تجویز موارد مورد نیاز مثل داروپس از اتمام کار دستگاه، پزشک بر اساس قضاوت خود و وضعیت بیمار، داروها و پمادها را تجویز می کند. مهم است که این داروها را طبق دستور و به طور منظم مصرف کنید. علاوه بر این، رعایت توصیه های مراقبت های بعد از اندولیفت در طول دوره بهبودی با نهایت دقت بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: عوارض اندولیفت

سخن آخر

وقتی افراد با یکدیگر صحبت می‌کنند، معمولاً ابتدا به چشمان یکدیگر توجه می کنند، اما گاهی اوقات اتفاقاتی می‌افتد که باعث می‌شود چشم‌های ما جذابیت کمتری داشته باشند، مانند داشتن چین و چروک یا پف زیر آنها. بسیاری از مردم سعی می کنند این مشکلات را برطرف کنند زیرا باعث می شود چهره آنها شاداب به نظر نرسد. خوشبختانه امروزه راه های جدیدی برای خلاص شدن از شر این مشکلات وجود دارد که در این مقاله درباره یکی از بهترین روش‌ها به نام اندولیفت زیر چشم کامل صحبت کردیم. دکتر حمیده آقایی با مهارت و توانایی بالای خود می‌‌تواند بهترین نتیجه را با انجام این روش درمانی در اختیار شما قرار دهد‌.

سوالات متداول اندولیفت زیر چشم

دکتر حمیده آقایی

دکتر حمیده آقایی

متخصص پوست , مو , زیبایی و لیزر
عضو انجمن متخصصین پوست ایران و دارای بورد تخصصی پوست و مو

متولد سال ۱۳۵۸ در شهر تهران می باشم. تحصیلات دوره پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۸۳ در دانشگاه ایران به اتمام رساندم و جهت گذراندن دوره طرح عمومی به مدت ۲ سال در بیمارستان زعیم پاکدشت فعالیت داشتم.
۳ سال اول دوره تخصصی پوست و مو و لیزر را در شهر کرمان و سال چهارم را در بیمارستان تخصصی پوست رازی تهران گذراندم و در سال ۱۳۸۹ فارغ التحصیل شدم.
پس از ان به مدت دو سال و نیم در شهرستان شاهرود فعالیت حرفه ای داشتم و از سال ۱۳۹۲ در شهر تهران و اندیشه مشغول به فعالیت هستم.
در حال حاضر نیز در شهر تهران در مطب خصوصی و در کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر موهای زائد و چندین درمانگاه فعالیت دارم.

برچسب ها:

مقالات مرتبط

عوارض مزوژل و روش های کاهش آن

عوارض مزوژل و روش های کاهش آن

عوارض مزوژل در مقایسه با سایر روش‌هایی که برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند بسیار کمتر است. اما در صورتی که برای درمان پوست‌های آسیب دیده و تزریق این روشبه افرادی غیر از افراد متخصص و به...

مزوژل زیر چشم؛ ترکیبات و کاربردهای آن

مزوژل زیر چشم؛ ترکیبات و کاربردهای آن

مزوژل زیر چشم در راستای بهبود و زیبایی ناحیه زیر چشم، به عنوان یک روش موثر و محبوب درمانی شهرت پیدا کرده است. یکی از مسائل مهمی که برندها و تحقیقات زیادی روی آن تمرکز داشته‌اند، مشکلاتی هستند که در...

قیمت مزوژل در سال 1403 چقدر است؟

قیمت مزوژل در سال 1403 چقدر است؟

قیمت مزوژل در سال 1403 بسته به پزشک متخصص و ناحیه تحت درمان متفاوت است. به طور کلی، این روش درمانی گران‌تر از سایر روش‌های درمانی مانند بوتاکس است، اما می‌تواند در درازمدت مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد،...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *