دکتر حمیده آقایی / تزریق ژل / تزریق ژل لب + نمونه کار های واقعی
مدت زمان مطالعه ۷ دقیقه

تزریق ژل لب + نمونه کار های واقعی

تزریق ژل لب راهی برای بهبود ظاهر لب ها است که به طور افزاینده ای محبوب در بین اکثر خانم ها محبوب شده است. این روش شامل تزریق یک ماده ژل مانند به لب ها است تا ظاهری پرتر و حجیم تر به لب ها بدهد. این ژل معمولاً از اسید هیالورونیک ساخته می شود که یک ماده طبیعی در بدن است. ایمن و مؤثر است و نتایج آن معمولاً فوری است. اثرات تزریق می تواند تا شش ماه ادامه داشته باشد و این روش نسبتا بدون درد است.

نمونه کار های تزریق ژل لب

تزریق ژل لب برای خانم
تزریق فیلر لب
تزریق ژل لب

با تزریق ژل لب می توان به لب های نازک حجم داد یا ظاهری متقارن تر ایجاد کرد. همچنین می توان از آنها برای اصلاح ناهمواری یا عدم تقارن لب استفاده کرد. این روش نسبتا سریع و آسان است و پس از آن حداقل دوران بهبودی وجود دارد. تزریق ژل لب روشی عالی برای زیباتر کردن ظاهر لب ها و ایجاد ظاهری جذاب تر است.

با اینکه تزریق ژل لب و دیگر مناطق صورت بسیار رایج شده است اما تقریبا می توان گفت به همان نسبتی که افراد از این روش راضی بوده اند افرادی هم هستند که از تزریق ژل ناراضی و پشیمان هستند اما باید بدانید که تزریق ژل در لب از آنجایی که به صورت مستقیم بر روی زیبایی صورت تاثیر گذار است باید توسط بهترین دکتر تزریق ژل لب تهران انجام بگیرد تا زیبایی در صورت ایجاد شود. افرادی که از روش تزریق ژل در لب ناراضی بوده اند معمولا کسانی هستند که به مراکز نامعتبر مراجعه کرده اند و افرادی عادی و بی اطلاع برای آنها تزریق ژل را انجام داده است.

نحوه و چگونگی تزریق ژل لب

فرآیند تزریق ژل لب نسبتا ساده است و تنها چند دقیقه طول می کشد. ابتدا ناحیه با بی حسی موضعی بی حس می شود. سپس از یک سرنگ کوچک برای تزریق ژل لب به ناحیه مورد نظر استفاده می شود. این ژل یک فیلر مبتنی بر اسید هیالورونیک است که به افزایش حجم و شفافیت لب ها کمک می کند. پس از تزریق، ممکن است ناحیه کمی متورم و قرمز شود، اما باید طی چند روز از بین برود.

انواع مدل های تزریق ژل لب

انواع مختلفی از مدل های تزریق ژل لب موجود است که هر کدام شکل متفاوتی به لب ها می‌دهند. در ادامه انواع مدل های ژل لب را برایتان آورده ایم:

  • مدل لب طبیعی
  • مدل لب روسی
  • مدل لب عروسکی
  • مدل لب قلبی
  • مدل لب کمانی
  • مدل لب صدفی
  • مدل لب هالیوودی
  • مدل لب چاک دار
  • مدل لب سه دکمه ای
  • مدل لب قلوه ای

مزایا تزریق ژل لب

این روش شامل تزریق یک ماده ژل مانند به لب ها است که در نتیجه لب های پرتر و حجیم تر می شود. این می تواند به کاهش ظاهر چین و چروک و خطوط اطراف دهان کمک کند و ظاهری جوان تر به چهره بدهد.

علاوه بر ایجاد ظاهری جوان تر، تزریق ژل لب می تواند مزایای دیگری نیز داشته باشد. به عنوان مثال، آنها می توانند به بهبود شکل کلی لب ها کمک کنند و آنها را متقارن تر و متعادل تر نشان دهند. آنها همچنین می توانند به بهبود بافت لب ها کمک کنند و آنها را نرم تر کنند. در نهایت، تزریق ژل لب می‌تواند به بهبود وضوح لب‌ها کمک کند و آن‌ها را مشخص‌تر نشان دهد.

معایب تزریق ژل لب

تزریق ژل لب به عنوان راهی برای حجیم کردن لب‌ها و ایجاد ظاهری پرتر و جوان‌تر به لب‌ها محبوبیت زیادی دارد. با این حال، برخی از معایب احتمالی وجود دارد که باید قبل از انتخاب این نوع درمان در نظر بگیرید.

اولاً، اثرات تزریق ژل لب دائمی نیست و نتایج می تواند به مرور زمان محو شود. این بدان معنی است که برای حفظ ظاهر مورد نظر، تکرار تزریق ژل لب ضروری است.
ثانیاً، تزریق می تواند دردناک باشد و خطر کبودی، تورم و عفونت وجود دارد.
علاوه بر این، این احتمال وجود دارد که نتایج یکنواخت یا متقارن نباشند و لب‌ها در نهایت بزرگ یا غیرطبیعی به نظر برسند.
در نهایت، تزریق ژل لب می تواند گران باشد و همه طرح های بیمه هزینه آن را پوشش نمی دهند.

به این دلایل، مهم است که قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا تزریق ژل لب انتخاب مناسبی برای شماست، جوانب مثبت و منفی آن را به دقت بسنجید.

نکاتی در مورد تزریق ژل به لب

  • این عمل به زمانی حدود ده تا پانزده دقیق زمان نیاز دارد.همچنین بی حسی به فرد تزریق می شود چرا که بدون بی حسی تزرق ژل درد ناک خواهد بود.
  • بعد از تزریق ژل به دلیل تورم لب ها نتیجه نهایی معمولا مشخص نیست و به زمانی حدود یک تا دو هفته زمان نیاز دارد.
  • تزریق ژل لب دوره نقاحت ندارد و فرد می تواند بالافاصله پس از تزریق ژل فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرد.
  • استفاده از داروهایی که انعقاد خون را به تاخییر می اندازند( مانند آسپرین و ژلوفن)از یک هفته قبل از تزریق باید قطع شود.اگر فرد از وارفارین استفاده می کند باید به پزشک خود اطلاع دهد.
  • در یک تا دو هفته پس از تزریق گاها عدم تقارن در لب ها و یا وجود توده حس می شود که طبیعی می باشد.بهتر است در این مدت از لمس محل تزریق خودداری کنید.
  • برای تسریع روند بهبود سرخی و یا تورم بعد از تزریق می توانید از کیسه یخ استفاده کنید.
  • بعضی از افراد نگران این موضوع هستند که پس از گذشت مدت دوام ژل فرم لب هایشان بهم بخورد اما در صورت اتمام دوام ، ژل جذب خود لب می شود که باعث می شود لب ها به حالتی زیبا تر از قبل تزریق برسند و یا نهایتا به حالت قبلی خود برگردند.
  • گاها در تزریق های چند مرحله ای امکان دارد که پزشک ژل را به خود فرد سپرده تا از آن نگهدای کند،در این موارد ژل را در یخچال نگهداری کنید و به هیچ وجه ژل را در فریزر قرار ندهید.
  • مهارت پزشک در نحوه شکل گیری لب ها بسیار موثر است.پس بهتر است پزشکی را انتخاب کنید که این کار را به خوبی انجام دهد.برای این امر می توان از نمونه کارهای پزشک دیدن کرد.
  • فرم نهایی لب بایستی با ممیک چهره و فرم کلی صورت و فرم قبلی لب تناسب داشته باشد تا نتیجه زیباتری حاصل شود.
  • برخی افراد باید عمل های دیگری مانند افزایش حجم چانه را قبل از تزریق ژل انجام دهند.
  • پیش از هرگونه تزریق ژل در لب، بایستی لب توسط پزشک معاینه شود که پزشک بتواند اختلالات احتمالی در لب را تشخیص دهد و در حین تزریق لب به آنها توجه داشته باشد.
  • لب های بالا و پایین نباید یک اندازه باشند و بر طبق قوانین زیبا شناختی لب بالا کوچکتر و عقب تر از لب پایین باید باشد.

زیبایی لب در گرو چه چیزی است ؟

درست است که لب های برجسته می تواند زیبایی صورت را دو چندان کند اما بزرگی لب باید متناسب با صورت باشد و شناخت اجزای صورت را متخصص پوست و مو می تواند داشته باشد تا تزریق ژل را به بهترین نحو برای شما انجام دهد.همچنین بزرگی لب های بالا و لب های پایین نیز باید با یکدیگر هماهنگی لازم را داشته باشد.
از مهم ترین مسائلی که باید در تزریق ژل به آن توجه شود استفاده از ژل های معتبر می باشد.زیرا ژل های نامعتبر ممکن است بعد از مدتی جابه جا شود و یا اینکه به صورت گلوله گلوله در لب ها دیده شوند.
دکتر حمیده آقایی با استفاده از ژل های معتبر تزریق ژل را انجام می دهند همچنین چون از تجربه بالایی در این امر برخوردار هستند می توانند عمق تزریق ژل را شناسایی کنند تا این روش برای فرد بهترین نتیجه و ماندگاری را داشته باشد.

انتخاب بهترین متخصص پوست و مو در تهران برای انجام تزریق ژل لب کاری است که گرفتن بهترین نتیجه از این اقدام زیبایی را تضمین می کند.

دکتر حمیده آقایی

دکتر حمیده آقایی

متخصص پوست , مو , زیبایی و لیزر
عضو انجمن متخصصین پوست ایران و دارای بورد تخصصی پوست و مو

متولد سال ۱۳۵۸ در شهر تهران می باشم. تحصیلات دوره پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۸۳ در دانشگاه ایران به اتمام رساندم و جهت گذراندن دوره طرح عمومی به مدت ۲ سال در بیمارستان زعیم پاکدشت فعالیت داشتم.
۳ سال اول دوره تخصصی پوست و مو و لیزر را در شهر کرمان و سال چهارم را در بیمارستان تخصصی پوست رازی تهران گذراندم و در سال ۱۳۸۹ فارغ التحصیل شدم.
پس از ان به مدت دو سال و نیم در شهرستان شاهرود فعالیت حرفه ای داشتم و از سال ۱۳۹۲ در شهر تهران و اندیشه مشغول به فعالیت هستم.
در حال حاضر نیز در شهر تهران در مطب خصوصی و در کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر موهای زائد و چندین درمانگاه فعالیت دارم.

برچسب ها:

مقالات مرتبط

تزریق مزوژل جالپرو؛ فواید + فیلم واقعی

تزریق مزوژل جالپرو؛ فواید + فیلم واقعی

تزریق مزوژل جالپرو به صورت یکی از بهترین راهکارهای طبیعی برای افزایش کیفیت پوست و همچنین جلوگیری از تاثیر گذاری روند پیری بر روی ظاهر آن است. مزوژل جالپرو یا Jalupro ماده ای است که تزریق آن به پوست...

تزریق فیلر گونه به همراه فیلم واقعی

تزریق فیلر گونه به همراه فیلم واقعی

 تزریق فیلر گونه راهی برای بزرگ‌تر کردن گونه‌ها، پرکردن صورت و خلاص‌شدن از شر چین‌وچروک است. اگر می‌خواهید گونه‌هایتان کمتر صاف و مشخص‌تر به نظر برسند، استفاده از فیلر گونه می‌تواند به...

تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم می‌تواند دغدغه خیلی از افراد باشد. داشتن پوستی صاف و جوان برای حفظ چهره‌ای زیبا و شاداب ضروری است. بااین‌حال، با افزایش سن، پوست صورت ما به طور طبیعی شادابی خود را از دست می‌دهد و...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *