دکتر حمیده آقایی / جوانسازی پوست / جوانسازی پوست پشت دست باتزریق چربی
مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

جوانسازی پوست پشت دست باتزریق چربی

 

با افزایش سن تغییراتی در پوست افراد رخ می دهد که چروک پشت دست ها یکی از آن ها است. بطور ژنتیکی میزان چربی بافتی پوست پشت دست ها کاهش یافته و نمای چروکیده ای پیدا می کنند. این چروک ها در پشت دست از زیبایی آن ها می کاهد و بیرون زدگی رگ ها جلوه نازیبایی را در دست به وجود می آورد. برای رفع این مشکل می توان از تزریق چربی استفاده کرد که از  بی خطرترین راه کارهای جوانسازی پوست این ناحیه می باشد. البته تزریق چربی تنها برای جوانسازی پوست افراد مسن استفاده نمی شود، چراکه بعضی از افراد در میانسالی یا حتی در جوانی دارای پشت دست های لاغری هستند. تزریق چربی تا حد زیادی باعث پر به نظر رسیدن پشت دست این افراد شده و واکنش و حساسیتی ایجاد نمی کند.

 

 

تزریق چربی، پیوند بافت چربی به ناحیه مورد نظر بوده که از یک نقطه بدن به آن قسمت انتقال داده  می شود. معمولاً چربی مورد نیاز برای تزریق از نواحی شکم، پهلو و ران که چربی بیشتری داشته برداشته می شود. این روش به عنوان پرکننده و حجم دهنده عمل می کند که حدود 50 در صد از این سلول های انتقال یافته به طور دائم  زنده خواهد ماند.

این تکنیک درمانی بدین صورت انجام می شود که متخصص پوست با وسایل مخصوص و بهداشتی، مقدار لازم ازبافت چربی بدن خود بیمار با بی حسی موضعی خارج نموده و سلول های چربی برداشته شده را آماده تزریق می کند. بعد از آماده سازی، این سلول ها به نواحی مورد نیاز تزریق می گردند.  یکی از مزیت های این روش این است که می توان چربی برداشته شده منجمد کرد تا در صورت نیاز از آن برای تزریق در آینده استفاده شود.

با تزریق چربی به پشت دست ها تسط متخصص پوست و مو، این نواحی ظاهری جوان و زیبا پیدا می کنند.

تزریق چربی در مقایسه با تزریق ژل از مزیت برخوردار است. به این دلیل که در این روش از چربی بدن خود فرد استفاده می شود و سبب ایجاد حساسیت در افراد نمی شود. همچنین دارای عوارض کمتری بوده و نتایج طبیعی تری را به همراه خواهد داشت. ماندگاری تزریق چربی بیشتر بوده و معمولاً دوام آن  بالاتر از یکسال است،البته چربی به دلیل اینکه بافتی زنده می باشد مقداری از آن جذب بدن می شوند.

تزریق چربی می تواند طی چند مرحله به منظور ایجاد حجم و جوانسازی پوست انجام شود. البته باید تحت نظر متخصص با تجربه تزریق صورت گیرد.

 

برخی از خدمات دکتر حمیده آقایی

جوانسازی پوست

تزریق چربی

لیزر موهای زائد

تزریق بوتاکس

راه های ارتباطی

۴۴۹۶۶۰۲۴- ۴۴۰۴۵۱۵۱

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم

با تشکر مدیریت سایت دکتر حمیده آقائی

دکتر حمیده آقایی

دکتر حمیده آقایی

متخصص پوست , مو , زیبایی و لیزر
عضو انجمن متخصصین پوست ایران و دارای بورد تخصصی پوست و مو

متولد سال ۱۳۵۸ در شهر تهران می باشم. تحصیلات دوره پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۸۳ در دانشگاه ایران به اتمام رساندم و جهت گذراندن دوره طرح عمومی به مدت ۲ سال در بیمارستان زعیم پاکدشت فعالیت داشتم.
۳ سال اول دوره تخصصی پوست و مو و لیزر را در شهر کرمان و سال چهارم را در بیمارستان تخصصی پوست رازی تهران گذراندم و در سال ۱۳۸۹ فارغ التحصیل شدم.
پس از ان به مدت دو سال و نیم در شهرستان شاهرود فعالیت حرفه ای داشتم و از سال ۱۳۹۲ در شهر تهران و اندیشه مشغول به فعالیت هستم.
در حال حاضر نیز در شهر تهران در مطب خصوصی و در کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر موهای زائد و چندین درمانگاه فعالیت دارم.

برچسب ها:

مقالات مرتبط

تزریق مزوژل جالپرو؛ فواید + فیلم واقعی

تزریق مزوژل جالپرو؛ فواید + فیلم واقعی

تزریق مزوژل جالپرو به صورت یکی از بهترین راهکارهای طبیعی برای افزایش کیفیت پوست و همچنین جلوگیری از تاثیر گذاری روند پیری بر روی ظاهر آن است. مزوژل جالپرو یا Jalupro ماده ای است که تزریق آن به پوست...

اندولیفت شکم؛ همه چیز درباره این روش زیبایی

اندولیفت شکم؛ همه چیز درباره این روش زیبایی

اندولیفت شکم یک روش زیبایی کم تهاجمی است که به دلیل توانایی آن در سفت کردن ناحیه شکم بدون نیاز به جراحی محبوبیت پیدا کرده است. این تکنیک نوآورانه شامل استفاده از انرژی لیزر یا فرکانس رادیویی است که...

 هزینه اندولیفت در سال 1402 چقدر است؟

 هزینه اندولیفت در سال 1402 چقدر است؟

هزینه اندولیفت بر اساس عوامل متعددی متفاوت است. این موضوع بر ملاحظات مالی افرادی که به دنبال این روش زیبایی کم تهاجمی برای جوانسازی صورت و سفت کردن پوست هستند، تأثیر می‌گذارد. هزینه اندولیفت...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *