دکتر حمیده آقایی / تزریق ژل / تزریق مزوژل جالپرو؛ فواید + فیلم واقعی
مدت زمان مطالعه ۸ دقیقه

تزریق مزوژل جالپرو؛ فواید + فیلم واقعی

تزریق مزوژل جالپرو به صورت یکی از بهترین راهکارهای طبیعی برای افزایش کیفیت پوست و همچنین جلوگیری از تاثیر گذاری روند پیری بر روی ظاهر آن است. مزوژل جالپرو یا Jalupro ماده ای است که تزریق آن به پوست صورت می تواند باعث افزایش شفافیت، درخشندگی، رفع چین و چروک ها و به عبارت کلی جوانسازی پوست شود. در این مقاله، همه چیز درباره جالپرو اعم از مزایا و نحوه انجام آن را بخوانید و عکس ها و فیلم های تزریق آن را ببینید.

00:32
truncate dir-rtl

فیلم تزریق مزوژل جالپرو برای جوانسازی

تزریق مزوژل جالپرو چیست؟

 مزوژل جالپرو یک نوع ژل هیالورونیک است که به صورت تزریقی وارد پوست می‌شود تا حجم و شکل دلخواه را به بخش‌های مختلف صورت افزایش دهد.

تزریق مزوژل جالپرو معمولاً برای کاهش چین و چروک صورت، افزایش حجم لب‌ها، اصلاح نقاط ضعیف در صورت و طرح دهی به خطوط صورتی استفاده می‌شود. همچنین، می‌توان از مزوژل جالپرو برای اصلاح شکل بینی، افزایش حجم گونه‌ها، و ایجاد تعادل در ویژگی‌های صورت استفاده کرد.

این روش یک محلول تزریقی قابل جذب و استریل است که به عنوان یک احیا کننده ی پوستی عمل می کند و برای احیا و بهبود بافت پوست، روشن شدن پوست و به حداقل رساندن آثار چین و چروک مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از آن بی خطر و موثر است.

بیشتر بخوانید: تزریق بایوفیلر

فواید تزریق مزوژل جالپرو چیست؟

تزریق مزوژل جالپرو دارای بسیاری از فواید زیبایی است که شامل موارد زیر می‌شود:

فواید تزریق مزوژل جالپرو

1. کاهش چین و چروک

تزریق مزوژل جالپرو می‌تواند به طور موثر چین و چروک‌های صورت به خصوص چین‌های ناشی از افتادگی پوست را کاهش دهد.

2. افزایش حجم لب‌ها

با تزریق مزوژل جالپرو، می‌توان حجم و شکل لب‌ها را بهبود بخشید و لب‌های پرتراکم و جوان‌تری را بوجود آورد.

3. اصلاح نقص‌های صورت

تزریق مزوژل جالپرو می‌تواند نقاطی از صورت مانند گونه‌ها، زاویه چانه، چشم‌های نازک و دیگر نقاط کم‌اندازه را بهبود دهد و صورت را متعادل کند.

4. افزایش حجم گونه‌ها

با تزریق مزوژل جالپرو، می‌توان حجم گونه‌ها را افزایش داد و صورتی جوان‌تر و شاداب‌تر داشت.

5. تقویت ویژگی‌های صورت

مزوژل جالپرو می‌تواند ویژگی‌های ظاهری صورت را تعدیل کند و شکل بینی، دهان، چانه و سایر ویژگی‌ها را بهبود بخشد.

6. نتایج سریع و طولانی مدت

اثرات تزریق مزوژل جالپرو معمولاً بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده هستند و تا چند ماه می‌تواند به طور مداوم دوام داشته باشد. با این حال، نیاز به تزریق مجدد در طول زمان وجود دارد تا نتایج حفظ شود.

7. روش غیرجراحی

مزوژل جالپرو یک روش زیبایی‌ غیرجراحی است و باعث استرس و زمان بهبودی کمتری نسبت به جراحی‌های زیبایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: مزوژل زیر چشم

تزریق مزوژل جالپرو در بدن چگونه است؟

تزریق مزوژل جالپرو با استفاده از ترکیبی از آمینو اسیدهای فرموله شده که با تغذیه ی بافت های همبند زیر پوست کار می کنند، عمل می کند. این محصول به تولید کلاژن و تغذیه ی پوست کمک می کند. با افزایش سن، بافت های همبند که به عنوان فیبروبلاست شناخته می شوند، توانایی های ترمیمی خود را از دست می دهند.

در نتیجه، چین و چروک ها و دیگرعیوب پوستی مانند ترک های پوستی ظاهر می شوند و با گذشت زمان نیز افزایش می یابند. اسیدهای آمینه غنی از مواد مغذی موجود در این محصول منحصر به فرد عملکرد فیبروبلاست های آسیب دیده را پشتیبانی می کند. JALUPRO می تواند بافت همبند پوست را به سرعت احیا کرده و چهره ای سالم و صاف به شما ارائه دهد.

00:43
truncate dir-rtl

تزریق مزوژل های جالپرو

انواع ژل ها برای تزریق مزوژل جالپرو

دو نوع ژل جالپرو برای تزریق مزوژل جالپرو وجود دارد: جالپرو کلاسیک و جالپرو HMW

  • نوع ژل جالپروی کلاسیک بیشتر برای افراد جوان مناسب است که اولین علائم پیری پوست در آنها بروز کرده و یا برای پیشگیری از این علائم اولیه ی پیری در افراد جوان به کار می رود.
  • ژل جالپروی HMW حاوی اسید هیالورونیک بیشتری است که برای افراد مسن مناسب است و ساختمان پوست را در افراد مسن تر فراهم می کند، به درمان و برطرف کردن خطوط عمیق تر که به رطوبت بیشتری نیاز دارند و اسکار زخم های عمیق کمک می کند.

تزریق مزوژل جالپرو برای چه مواردی قابل استفاده است؟

از این تزریق زیبایی می توان برای بهبود تعدادی از مشکلات پوستی از جمله ظاهر پیری زودرس (ناشی از قرار گرفتن در معرض اشعه ی UV)​​، خطوط و چین و چروک های ظریف، ترک های پوستی و جای جوش استفاده کرد.

همچنین تزریق مزوژل جالپرو می تواند همراه با دیگر درمان های پوستی از جمله تزریق سم بوتولینوم، لایه برداری پوست، لیزر درمانی و غیره مورد استفاده قرار گیرد تا نتایج مثبت چنین درمان هایی را برای دستیابی به چهره ی جوان تر افزایش دهد.

تزریق ژل جالپرو HMW بیشتر برای افراد بالای 45 سال مناسب است زیرا این نوع ژل جالپرو حاوی اسید هیلارونیک بیشتری است و حجم بیشتری به ویژه به قسمت های گردن، دست ها، شیارهای عمیق، فرورفتگی ها و جای زخم ها می دهد. همچنین پوست صورت را آبرسانی می کند تا ظاهر صاف تر و یکدست تری در پوست صورت فرد ایجاد کند.

تعداد جلسات مورد نیاز برای تزریق مزوژل جالپرو

تعداد جلسات مورد نیاز برای تزریق مزوژل جالپرو ممکن است بسته به نیازهای شخصی و نتایج مورد انتظار متفاوت باشد. در بیشتر موارد، نتیجه مورد نظر با تزریق اولیه حاصل می‌شود، اما برخی از افراد نیاز به جلسات تکمیلی دارند تا به نتیجه نهایی برسند.

جلسات تزریق مزوژل جالپرو

معمولاً پس از تزریق مزوژل جالپرو، توصیه می‌شود تا حداقل یک هفته صبر کنید تا تورم و التهاب اولیه کاهش یابد و مزوژل به شکل نهایی خود برسد. در این زمان، می‌توانید با پزشک خود ملاقات کنید تا نتایج را بررسی کنید و نیاز به جلسات تکمیلی را مشخص کنید.

به طور کلی تزریق ژل جالپروکلاسیک به 3 جلسه درمان با فواصل 10 روزه نیاز دارد. در درمان با استفاده از ژل جالپرو HMW نیز بیمار به 2 جلسه درمان با فواصل 20 روزه نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین متخصص پوست و مو در تهران

تزریق مزوژل جالپرو در چه مواردی توصیه نمی‌شود؟

به طور کلی تزریق مزوژل جالپرو برای اکثر افراد مناسب است زیرا حاوی موادی است که به طور طبیعی در بدن وجود دارند اما در موارد زیر نمی توان استفاده از این محلول را تجویز کرد.

  • زنان باردار و یا زنانی که دوران شیردهی هستند
  • افرادی که هرگونه عفونت یا سوزش پوستی در ناحیه مورد نظر داشته باشند
  • کسانی که مبتلا به بیماری های خود ایمنی هستند
  • افرادی که به هر یک از اجزای ترکیبات محلول جالپرو حساسیت داشته باشند.

نتیجه‌گیری

با تزریق مزوژل جالپرو، می‌توان به طور مؤثری به نتایج طبیعی دست یافت. این ماده، به دلیل توانایی خود در برقراری حجم و شکل مطلوب در مناطق مورد نظر، توانسته است رضایت افراد زیادی را به دست آورد.

اگرچه مزوژل جالپرو به طور کلی روشی ایمن است، اما مشورت با پزشک متخصص ضروری است. او می‌تواند بر اساس نیازها و هدفهای شخصی، تعداد جلسات مورد نیاز و فواصل زمانی بین تزریق‌ها را تعیین کند.

سوالات متداول تزریق مزوژل جالپرو

1. تزریق مزوژل جالپرو برای چه کسانی مناسب است؟

این محلول برای افرادی که می خواهند خطوط و چین و چروک صورت خود را به حداقل برسانند، ونیز افرادی که مایل به برجسته کردن و افزایش حجم برخی از مناطق صورت، از جمله لب ها و گونه های خود هستند می تواند گزینه ی مناسبی باشد. همچنین می تواند برای برطرف کردن ترک های پوستی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

2. ماندگاری نتایج تزریق مزوژل جالپرو چقدر است؟

نتایج به دست آمده در این روش درمانی می تواند تا شش ماه ماندگاری داشته باشد، با این حال ماهانه یک جلسه درمان ضد پیری می تواند باعث شود که این نتایج برای مدت زمانی بیشتر از مدت زمان معمول ماندگاری داشته باشند.

3. تزریق مزوژل جالپرو چه قسمت هایی را می تواند درمان کند؟

قسمت های قابل تزریق ژل جالپروعبارتند از: صورت، گردن، زیر بغل، دست ها، قسمت های داخلی ران ها، شکم و قسمت های داخلی زانوها.

4. هر جلسه تزریق مزوژل جالپرو چه مدت زمان می برد؟

بسته به ناحیه ای که هدف درمان است و اینکه آیا قبل از تزریق برای بیمار از بی حسی موضعی استفاده شده یا نه، مدت زمان هر جلسه ی درمانی با ژل جالپرو ممکن است 30 الی 45 دقیقه زمان نیاز داشته باشد. هنگامی که محصول در لایه ی درمیس پوست بیمار تزریق می شود، برخی از نتایج فوری و اولیه از قبیل هیدراته شدن بیشتر پوست و پُر و حجیم تر شدن ناحیه ی مورد نظر و کاهش علائم پیری، قابل مشاهده خواهند بود.

دکتر حمیده آقایی

دکتر حمیده آقایی

متخصص پوست , مو , زیبایی و لیزر
عضو انجمن متخصصین پوست ایران و دارای بورد تخصصی پوست و مو

متولد سال ۱۳۵۸ در شهر تهران می باشم. تحصیلات دوره پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۸۳ در دانشگاه ایران به اتمام رساندم و جهت گذراندن دوره طرح عمومی به مدت ۲ سال در بیمارستان زعیم پاکدشت فعالیت داشتم.
۳ سال اول دوره تخصصی پوست و مو و لیزر را در شهر کرمان و سال چهارم را در بیمارستان تخصصی پوست رازی تهران گذراندم و در سال ۱۳۸۹ فارغ التحصیل شدم.
پس از ان به مدت دو سال و نیم در شهرستان شاهرود فعالیت حرفه ای داشتم و از سال ۱۳۹۲ در شهر تهران و اندیشه مشغول به فعالیت هستم.
در حال حاضر نیز در شهر تهران در مطب خصوصی و در کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر موهای زائد و چندین درمانگاه فعالیت دارم.

برچسب ها:

مقالات مرتبط

عوارض مزوژل و روش های کاهش آن

عوارض مزوژل و روش های کاهش آن

عوارض مزوژل در مقایسه با سایر روش‌هایی که برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند بسیار کمتر است. اما در صورتی که برای درمان پوست‌های آسیب دیده و تزریق این روشبه افرادی غیر از افراد متخصص و به...

مزوژل زیر چشم؛ ترکیبات و کاربردهای آن

مزوژل زیر چشم؛ ترکیبات و کاربردهای آن

مزوژل زیر چشم در راستای بهبود و زیبایی ناحیه زیر چشم، به عنوان یک روش موثر و محبوب درمانی شهرت پیدا کرده است. یکی از مسائل مهمی که برندها و تحقیقات زیادی روی آن تمرکز داشته‌اند، مشکلاتی هستند که در...

قیمت مزوژل در سال 1403 چقدر است؟

قیمت مزوژل در سال 1403 چقدر است؟

قیمت مزوژل در سال 1403 بسته به پزشک متخصص و ناحیه تحت درمان متفاوت است. به طور کلی، این روش درمانی گران‌تر از سایر روش‌های درمانی مانند بوتاکس است، اما می‌تواند در درازمدت مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد،...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *