دکتر حمیده آقایی / جوانسازی پوست / ماندگاری لیزر اندولیفت؛ 4عامل موثر بر آن
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

ماندگاری لیزر اندولیفت؛ 4عامل موثر بر آن

ماندگاری لیزر اندولیفت یکی از رایج ترین سوالات در مورد این روش درمانی است. در حالی که تجربیات هر فرد ممکن است متفاوت باشد، اثرات اندولیفت معمولاً بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده است. این درمان یک روش بسیار موثر برای احیای پوست با مزایای متعدد است. یکی از مزیت های قابل توجه آن این است که غیر تهاجمی است و با از بین بردن چین و چروک و افتادگی پوست، ظاهری جوان تر و با طراوت تر ایجاد می کند. با ما همراه باشید تا درباره ماندگاری اندولیفت صحبت کنیم.

ماندگاری لیزر اندولیفت چقدر است؟

مدت زمان ماندگاری لیزر اندولیفت

در اندولیفت صورت تحریک کلاژن ناشی از انرژی لیزر به بهبود ظاهر پوست در ماه‌های بعد ادامه می‌دهد و نتایج  در عرض سه تا شش ماه قابل مشاهده است. مدت زمان نتایج ممکن است بسته به عوامل متعددی از جمله سن بیمار، وضعیت پوست و انتخاب سبک زندگی متفاوت باشد. با این حال، به طور متوسط، نتایج اندولیفت می تواند تا سه سال یا بیشتر دوام داشته باشد. توجه به این نکته ضروری است که روند پیری ادامه خواهد داشت و ممکن است برای حفظ ظاهر جوان مطلوب، درمان‌های بعدی لازم باشد.

مدت‌زمان کوتاه لیزر اندولیفت یکی از بزرگ‌ترین مزایای آن است، زیرا برای از بین بردن چین و چروک و افتادگی پوست صورت تنها 10 تا 30 دقیقه زمان نیاز است. نتایج این روش پس از کاهش التهاب در پوست صورت آشکار می‌شود و ماندگاری لیزر اندولیفت را به‌خوبی نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اندولیفت زیر چشم

عوامل موثر در ماندگاری لیزر اندولیفت

عوامل موثر بر ماندگاری اندولیفت

توجه به این نکته ضروری است که حتی پس از انجام یک عمل زیبایی، پوست شما به پیری ادامه خواهد داد؛ بنابراین، حفظ روال مراقبت از پوست برای اطمینان از اثربخشی آن بسیار مهم است. عوامل زیادی در ماندگاری اندولیفت وجود دارند که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

سبک زندگی

حفظ یک سبک زندگی سالم که شامل خوب غذا خوردن، ورزش منظم و پرهیز از قرار گرفتن در معرض بیش از حد خورشید است، برای اطمینان از اثرات طولانی مدت لیفت صورت با لیزر بسیار مهم است. با تمرکز بر این سه جنبه، دوام هر روش جوانسازی پوست در صورت و بدن را می‌توان افزایش داد.

نحوه خوابیدن

نحوه خوابیدن شما می‌تواند بر اثربخشی درمان‌های اندولیفت صورت با لیزر تأثیر بگذارد. خوابیدن روی صورت می تواند باعث ایجاد چین و چروک و آسیب به پوست شما شود. انتخاب یک موقعیت خواب که به صورت شما فشار وارد نمی کند می تواند به گسترش مزایای هر روش جوان‌سازی پوست کمک کند.

سن و سلامتی

سن فرد نقش مهمی در مدت‌زمان ماندگاری لیزر اندولیفت بر روی پوست صورت دارد. افراد جوان‌تر معمولاً نتایج طولانی‌تری را تجربه می‌کنند. علاوه بر این، سلامت کلی فرد و هر دارو یا درمانی که تحت آن قرار می‌گیرد نیز می‌تواند بر طول عمر فرایند جوان‌سازی تأثیر بگذارد.

مهارت پزشک

موفقیت و طول عمر اندولیفت  با لیزر تا حد زیادی به مهارت پزشک بستگی دارد، زیرا حتی یک متخصص غیرمتخصص نیز می تواند به راحتی حتی ابتدایی ترین روش زیبایی را نیز دچار مشکل کند.

بیشتر بخوانید: اندولیفت غبغب

سخن آخر

در دنیایی که مردم برای ظاهر پوست خود ارزش قائل هستند، ممکن است به انجام یک عمل زیبایی فکر کرده باشید. ماندگاری لیزر اندولیفت یک عامل کلیدی است که اثربخشی روش‌های جوان‌سازی پوست را از روش‌های دیگر متمایز می‌کند. یکی از مزایای مهم اندولیفت با لیزر، تأثیر طولانی‌مدت آن است.

سوالات متداول ماندگاری لیزر اندولیفت

دکتر حمیده آقایی

دکتر حمیده آقایی

متخصص پوست , مو , زیبایی و لیزر
عضو انجمن متخصصین پوست ایران و دارای بورد تخصصی پوست و مو

متولد سال ۱۳۵۸ در شهر تهران می باشم. تحصیلات دوره پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۸۳ در دانشگاه ایران به اتمام رساندم و جهت گذراندن دوره طرح عمومی به مدت ۲ سال در بیمارستان زعیم پاکدشت فعالیت داشتم.
۳ سال اول دوره تخصصی پوست و مو و لیزر را در شهر کرمان و سال چهارم را در بیمارستان تخصصی پوست رازی تهران گذراندم و در سال ۱۳۸۹ فارغ التحصیل شدم.
پس از ان به مدت دو سال و نیم در شهرستان شاهرود فعالیت حرفه ای داشتم و از سال ۱۳۹۲ در شهر تهران و اندیشه مشغول به فعالیت هستم.
در حال حاضر نیز در شهر تهران در مطب خصوصی و در کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر موهای زائد و چندین درمانگاه فعالیت دارم.

برچسب ها:

مقالات مرتبط

اندولیفت پلک، بهترین روش زیبایی چشم‌ها

اندولیفت پلک، بهترین روش زیبایی چشم‌ها

اندولیفت پلک یک روش جراحی زیبایی است که برای بهبود ظاهر پلک‌ها و اطراف چشم استفاده می‌شود. این روش با استفاده از لیزر یا فناوری‌های دیگری که از نور استفاده می‌کنند، انجام می‌شود تا پوست پلک‌ها را...

اندولیفت گردن، بهترین روش جوان سازی

اندولیفت گردن، بهترین روش جوان سازی

اندولیفت گردن یک روش مناسب برای برطرف کردن افتادگی پوست، از بین بردن چربی‌های اضافه و برطرف کردن چین و چروک‌های ناحیه گردن است بدون اینکه نیازی به روش جراحی داشته باشید. در صورتی که علائم افزایش سن...

عوارض اندولیفت و خطرات ناشی از آن

عوارض اندولیفت و خطرات ناشی از آن

عوارض اندولیفت ممکن است مانند سایر روش‌های زیبایی شامل علائم مختلفی باشد. این عمل جراحی زیبایی ممکن است به نتایج مطلوب منجر شود، اما نیازمند مشورت با یک پزشک متخصص است تا احتمال عوارض و ریسک‌های...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *