دکتر حمیده آقایی / میکرودرم / سوالات متداول میکرودرم
مدت زمان مطالعه ۲ دقیقه

سوالات متداول میکرودرم

سوالات متداول میکرودرم

سوالات متداول میکرودرم

میکرودرم یکی از روش های جوانسازی پوست می باشد و افراد زیادی خواهان انجام آن هستند ، پس طبیعی است که در این خصوص سوالات بسیاری داشته باشند . باهم در این مقاله به بررسی متداول ترین سوالات در مورد میکرودرم می پردازیم .

 

ميکرودرم يک روش غير تهاجمي جهت لايه برداري پوست است. با اين روش لايه هاي فوقاني پوست توسط کريستالهاي اکسيد آلمينيوم برداشته مي شوند اين روش ساده و سريع مي تواند براي درمان علايم اوليه ناشي از پيري پوست بکار برده شود.

  • افراد مناسب برای انجام میکرودرم آبروژن چه کسانی هستند ؟

باید گفت انجام میکرودرم آبروژن در برخی افراد که دارای بیمار های روزآسه ،انواع اگزما ، آکنه فعال و درماتیت هستند توصیه نمی شود و این افراد کاندید مناسب برای انجام میکرودرم نمی باشند . زیرا ممکن است سبب بروز عوارضی در این افراد گردد.

سوالات-متداول-میکرودرم

 

  • آیا انجام میکرودرم همراه با درد می باشد؟

در این روش هیچ دردی احساس نمی شود زیرا بلورهای ریزاکسید آلومینیوم به آرامی بروی پوست مالیده می شوند.

  • آیا از این روش می توان برای از بین بردن جای لک و جوش نیز استفاده کرد ؟

از میکرودرم آبروژن برای از بین بردن جای جوش و لک های سطحی می توان استفاده کرد .این روش برای از بین بردن جای جوش های عمیق اصلا مناسب نمی باشد .

  • آیا این روش عوارضی برای فرد دارد؟

این روش یک روش کاملا غیر تهاجمی و بسیار ایمن می باشد و کمترین خطر و عوارض را برای فرد به همراه دارد که اصلا مشهود نمی باشد . با کمک این روش فرد طراوت و شادابی پوست خود را احساس می کند .

 

سایر مقالات ارائه شده توسط دکتر آقایی:

تفاوت میکرودرم و میکرونیدلینگ

مراقبت ها و نکات قبل و بعد از استفاده میکرودرم ابریژن

 

 

 

دکتر حمیده آقایی

دکتر حمیده آقایی

متخصص پوست , مو , زیبایی و لیزر
عضو انجمن متخصصین پوست ایران و دارای بورد تخصصی پوست و مو

متولد سال ۱۳۵۸ در شهر تهران می باشم. تحصیلات دوره پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۸۳ در دانشگاه ایران به اتمام رساندم و جهت گذراندن دوره طرح عمومی به مدت ۲ سال در بیمارستان زعیم پاکدشت فعالیت داشتم.
۳ سال اول دوره تخصصی پوست و مو و لیزر را در شهر کرمان و سال چهارم را در بیمارستان تخصصی پوست رازی تهران گذراندم و در سال ۱۳۸۹ فارغ التحصیل شدم.
پس از ان به مدت دو سال و نیم در شهرستان شاهرود فعالیت حرفه ای داشتم و از سال ۱۳۹۲ در شهر تهران و اندیشه مشغول به فعالیت هستم.
در حال حاضر نیز در شهر تهران در مطب خصوصی و در کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر موهای زائد و چندین درمانگاه فعالیت دارم.

مقالات مرتبط

میکرودرم

میکرودرم

پوست می تواند آنچنان تاثیری بر چهره افراد بگذارد که از پوست شخصی بتوان در مورد سن او قضاوت کرد به همین دلیل افراد تمایل دارند که پوستی شاداب داشته باشند و یا اینکه از راه های جوانسازی پوست برای...

هزینه میکرودرم در سال 1402 چقدر است؟!

هزینه میکرودرم در سال 1402 چقدر است؟!

یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست ، میکرودرم ابریژن می باشد که برای برطرف کردن نقص های صورت و داشتن چهره ای شاداب و جوان توصیه می شود. این روش به دلیل اینکه باعث از بین رفتن چین و چروک های صورت می...

تفاوت میکرودرم و میکرونیدلینگ

تفاوت میکرودرم و میکرونیدلینگ

تفاوت میکرودرم و میکرونیدلینگ یکی از سوالاتی که برای بیشتر افراد پیش می آید این است کدام یک از روش های جوانسازی پوست را انتخاب کنند ؟ میکرودرم ابریژن و میکرونیدلینگ دو روش جوانسازی پوست می باشد که...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *