مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی به معنی تزریق گاز CO2 در بافت جهت ایجاد تغییراتی می باشد که برای موارد مختلفی مانند رفع تیرگی دور چشم، کاهش چربی موضعی و سلولیت، لیفتینگ و کاهش چین و چروک و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش گاز CO2 وارد بافت می شود و هموگولوبین به علت تمایل بیشتری که به CO2 دارد اکسیژن را آزاد می کند درنتیجه خون رسانی به آن محل افزایش می یابد و در بافت چربی مکانیسم متفاوت است. در بافت چربی گاز CO2 که با فشار وارد می شود سلول های چربی را می شکند و با افزایش خون رسانی سلول های چربی زودتر از بدن دفع خواهند شد. خیلی ها این سوال را می پرسند که آیا گاز CO2 گازی سمی است؟ گاز CO2 گازی است که به طور طبیعی از متابولیسم سلول های طبیعی بدن ایجاد می شود و توسط ریه اتز بدن دفع می شود بنابراین هیچ عارضه ای برای بدن ندارد. روش کربوکسی تراپی روشی است که تقریبا هیچ گونه عارضه ای ندارد و فقط کمی تورم و کبودی به وجود می آید که خوشبختانه تمامی این عوارض و کبودی ها طی چند ساعت برطرف می شود.

 

کربوکسی تراپی

 

مزیت های روش کربوکسی تراپی

  • افزایش جریان خون
  • برطرف شدن برخی از بیماری ها
  • درمان به شکل سرپایی می باشد
  • به وجود آوردن شادابی و جوانی در پوست
  • برطرف کردن و درمان ناهمواری های پوستی

تعداد جلسات مورد نیاز برای کربوکسی تراپی

برای انواع درمان و اشخاص متفاوت درمان در تعداد جلسات متفاوتی انجام می گیرد. در مواردی که نیاز به کاهش چربی باشد اغلب بین 8 تا 10 جلسه کربوکسی تراپی نیاز می باشد. در مواردی که افراد قصد درمان سلولیت را داشته باشند به 6 تا 10 جلسه درمانی و در مواردی که قصد برطرف کردن چین و چروک را داشته باشند به تعداد 4 تا 6 جلسه درمانی نیاز می باشد.

فاصله زمانی هر دو جلسه نیز اغلب بین یک الی دو هفته می باشد که این فاصله زمانی نیز بنا به شرایط بیمار می تواند تغییر کند.

افرادی که نباید کربوکسی تراپی را انجام دهند

·       افرادی که نارسایی کلیه دارند

·       خانم های باردار

·       افراد سرطانی

·       افراد دارای صرع

·       افراد مبتلا به بیماری های مغزی

·       افراد دارای کم خونی شدید

·       افراد مبتلا به آب سیاه (گلوکوم)

·       افرادی که تحت شیمی درمانی اند.

·       افرادی که در حال دیالیز می باشند

·       افرادی که دارای جای زخم پس از جراحی خون فعال اند.

برخی از خدمات دکتر حمیده آقایی

جوانسازی پوست

تزریق چربی

لیزر موهای زائد

تزریق بوتاکس

راه های ارتباطی دکتر حمیده آقایی

۴۴۹۶۶۰۲۴- ۴۴۰۴۵۱۵۱

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم

با تشکر مدیریت سایت دکتر حمیده آقائی

 

 

 

 

دکتر حمیده آقایی

دکتر حمیده آقایی

متخصص پوست , مو , زیبایی و لیزر
عضو انجمن متخصصین پوست ایران و دارای بورد تخصصی پوست و مو

متولد سال ۱۳۵۸ در شهر تهران می باشم. تحصیلات دوره پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۸۳ در دانشگاه ایران به اتمام رساندم و جهت گذراندن دوره طرح عمومی به مدت ۲ سال در بیمارستان زعیم پاکدشت فعالیت داشتم.
۳ سال اول دوره تخصصی پوست و مو و لیزر را در شهر کرمان و سال چهارم را در بیمارستان تخصصی پوست رازی تهران گذراندم و در سال ۱۳۸۹ فارغ التحصیل شدم.
پس از ان به مدت دو سال و نیم در شهرستان شاهرود فعالیت حرفه ای داشتم و از سال ۱۳۹۲ در شهر تهران و اندیشه مشغول به فعالیت هستم.
در حال حاضر نیز در شهر تهران در مطب خصوصی و در کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر موهای زائد و چندین درمانگاه فعالیت دارم.

مقالات مرتبط

کربوکسی تراپی برای جای جوش

کربوکسی تراپی برای جای جوش

یک عارضه دیوانه کننده برای تمامی افراد به خصوص آن هایی که در سنین بلوغ قرار دارند، جوش، آکنه است که بر اثر عواملی متعددی پدید می آید، می تواند ظاهر و زیبایی را از افراد سلب کند و برای همه دختران و...

شستن صورت بعد از لیزر فرکشنال

شستن صورت بعد از لیزر فرکشنال

شستن صورت بعد از لیزر فرکشنال  لیزر فرکشنال روشی است که بسیار مدرن می باشد و جهت جوانسازی پوست – ترمیم پوست و تحریک کردن رشته های کلاژن به کار می رود . مراقبت های قبل و بعد از لیزر فرکشنال نکته ای...

انواع لیزر فرکشنال

انواع لیزر فرکشنال

 انواع لیزر فرکشنال روش های جوان سازی و زیباسازی سطح پوست را می توانیم به دو دسته تقسیم کنیم . روش های برای درمان چروک های بزرگ تر به کار می روند مثل بوتاکس و یا تزریق ژل روش های که برای نوسازی قوام...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *